Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant nylig en pengebug, for de som liker penger så er dette bra :)

Hvis du kjører season play, og har f.eks. en event med 4 baner. Hvis du da får 3 gull medaljer, og en sølv, så får du event bonus. Og hvis du går på event list etter det, og velger samme race der du fikk sølv medalje få gull så får du event bonus en gang til :)

Ble litt dårlig formulert men håper dere skjønner det. Altså event bonus 2 ganger.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Fant nylig en pengebug, for de som liker penger så er dette bra :)

Hvis du kjører season play, og har f.eks. en event med 4 baner. Hvis du da får 3 gull medaljer, og en sølv, så får du event bonus. Og hvis du går på event list etter det, og velger samme race der du fikk sølv medalje få gull så får du event bonus en gang til :)

Ble litt dårlig formulert men håper dere skjønner det. Altså event bonus 2 ganger.

 

Ikke for og være kjedelig, men ville vært litt forsiktig med bruk av pengerbug's på forza 3 hvis du planlegger og spille live. Mange som har blitt banna pga bruk av bug's, for og tjene penger. Men helt ærlig så tviler jeg på at du blir banna for bruk av denne, men du veit aldri.

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar
Yepp det er alltid en risk. Hvilke biler bruker dere foressten på R2 championship? Kjører selv koenigsegg CCGT'n på high difficulty, men må ha TCS for å ha kontroll...

 

Bruker den jeg og, men har vanskelig for å kontrollere den hehe

Men prøver samtidig og bli vant til microsoft rattet, så kanskje det har noe med saken og gjøre :p

 

Den bilen er god å kjøre :)

Hvordan er microsoft-rattet?

Lenke til kommentar

driftebiler skal også sitte best mulig på veien. for å drifte fort må du ha traction...

 

eneste jeg vil hatt forskjellig er muligens en mer aggressiv instilling på diffen. hjuloppheng er same same imo. skal du liksom sette opp bilen så den er helt løs i ræva for så å prøve å ligge bredt i 180? lykke til.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Den bilen er god å kjøre :)

Hvordan er microsoft-rattet?

 

VELDIG uvannt i starten.

Men nå som det kommer seg er det veldig mye mer gøy en med vanlig kontroller syns jeg.

Men må ikke regne med og bli rene Petter Solberg rett etter du har kjøpt rattet slik som jeg gjorde, da kan det hende man blir litt skuffa. Men ellers er kvaliteten på rattet dritbra, syns det funker bedre til racing en drifting, men nå har ikke jeg fått til driftinga ordntlig med rattet heller da.

Endret av MagicCheeseball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...