Wrasko Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ville heller prøvd å få godt grep jeg da.. Må jo ha hastigheten og ikke kun hjulspinn og Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ville heller prøvd å få godt grep jeg da.. Må jo ha hastigheten og ikke kun hjulspinn og ja godt grep på framhjula og ikke dårlig grep men endel mindre grep på bakhjula. Er forøvrig Anti roll jeg sliter med og tune Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har ikke prøvd men det ser lovende ut: http://www.forzatraders.com/forza-motorspo...-car-setup-tool flash tool basert på Feuerdogs Forza Motorsport 3 Suspension Setup Calculator. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Fant nylig en pengebug, for de som liker penger så er dette bra Hvis du kjører season play, og har f.eks. en event med 4 baner. Hvis du da får 3 gull medaljer, og en sølv, så får du event bonus. Og hvis du går på event list etter det, og velger samme race der du fikk sølv medalje få gull så får du event bonus en gang til Ble litt dårlig formulert men håper dere skjønner det. Altså event bonus 2 ganger. Endret 7. desember 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Fant nylig en pengebug, for de som liker penger så er dette bra Hvis du kjører season play, og har f.eks. en event med 4 baner. Hvis du da får 3 gull medaljer, og en sølv, så får du event bonus. Og hvis du går på event list etter det, og velger samme race der du fikk sølv medalje få gull så får du event bonus en gang til Ble litt dårlig formulert men håper dere skjønner det. Altså event bonus 2 ganger. Ikke for og være kjedelig, men ville vært litt forsiktig med bruk av pengerbug's på forza 3 hvis du planlegger og spille live. Mange som har blitt banna pga bruk av bug's, for og tjene penger. Men helt ærlig så tviler jeg på at du blir banna for bruk av denne, men du veit aldri. Endret 7. desember 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Yepp det er alltid en risk. Hvilke biler bruker dere foressten på R2 championship? Kjører selv koenigsegg CCGT'n på high difficulty, men må ha TCS for å ha kontroll... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bruker en Bugatti Veyron som forøvrig suger balle. Men er den eneste bilen som er rask nok, da de andre blir kjørt fra med en gang. Har ikke råd til noen ny og bedre R2-bil. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Yepp det er alltid en risk. Hvilke biler bruker dere foressten på R2 championship? Kjører selv koenigsegg CCGT'n på high difficulty, men må ha TCS for å ha kontroll... Bruker den jeg og, men har vanskelig for å kontrollere den hehe Men prøver samtidig og bli vant til microsoft rattet, så kanskje det har noe med saken og gjøre Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Har ikke prøvd men det ser lovende ut: http://www.forzatraders.com/forza-motorspo...-car-setup-tool flash tool basert på Feuerdogs Forza Motorsport 3 Suspension Setup Calculator. Er den kalkisen beregnet får drifting? testa den på en rx7 med over 500hk og den funket ganske bra ^^ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 den er selvfølgelig ikke beregnet på drifting. den er beregnet for å kjøre løp. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Yepp det er alltid en risk. Hvilke biler bruker dere foressten på R2 championship? Kjører selv koenigsegg CCGT'n på high difficulty, men må ha TCS for å ha kontroll... Bruker den jeg og, men har vanskelig for å kontrollere den hehe Men prøver samtidig og bli vant til microsoft rattet, så kanskje det har noe med saken og gjøre Den bilen er god å kjøre Hvordan er microsoft-rattet? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 den er selvfølgelig ikke beregnet på drifting.den er beregnet for å kjøre løp. og den store forskjellen på disse oppsettene er? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 den er selvfølgelig ikke beregnet på drifting.den er beregnet for å kjøre løp. og den store forskjellen på disse oppsettene er? vel, kalkulatoren er vel lagd for at bilen skal sitte best mulig på veien. men man kan vel tweake den for at man skal få sleng på bilen også ?? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) driftebiler skal også sitte best mulig på veien. for å drifte fort må du ha traction... eneste jeg vil hatt forskjellig er muligens en mer aggressiv instilling på diffen. hjuloppheng er same same imo. skal du liksom sette opp bilen så den er helt løs i ræva for så å prøve å ligge bredt i 180? lykke til. Endret 8. desember 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Jeg ser dere snakker om tuning av bil, har ikke sett så mye på dette selv, og lurer på om det finnes en FAQ eller noe lignende? er litt dårlig med bil, og spesielt når det kommer til dette. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Jeg ser dere snakker om tuning av bil, har ikke sett så mye på dette selv, og lurer på om det finnes en FAQ eller noe lignende? er litt dårlig med bil, og spesielt når det kommer til dette. http://diy-racetuning.net/ - Se på venstresiden, der er det masse guider. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Jeg ser dere snakker om tuning av bil, har ikke sett så mye på dette selv, og lurer på om det finnes en FAQ eller noe lignende? er litt dårlig med bil, og spesielt når det kommer til dette. http://diy-racetuning.net/ - Se på venstresiden, der er det masse guider. Takk :-) Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Den bilen er god å kjøre Hvordan er microsoft-rattet? VELDIG uvannt i starten. Men nå som det kommer seg er det veldig mye mer gøy en med vanlig kontroller syns jeg. Men må ikke regne med og bli rene Petter Solberg rett etter du har kjøpt rattet slik som jeg gjorde, da kan det hende man blir litt skuffa. Men ellers er kvaliteten på rattet dritbra, syns det funker bedre til racing en drifting, men nå har ikke jeg fått til driftinga ordntlig med rattet heller da. Endret 8. desember 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 legger snart ut microsoft rattet mitt på qxl.no og da går det sikkert for halv pris. Fanatec rattet er på en lastebil i nordland nå Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Fan og fet, kommet flere biler til forza Hot holiday car pack. 2010 nissan gt-r specv blant annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå