Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som er interessert i å kjøre litt mer gamle biler her inne? Jeg kjører nesten ikke nyere biler enn 1990 selv, og det er selvsagt amerikanerne som er favoritten! :)

 

Samtidig så elsker jeg drifting, men jeg liker at det går litt unna, så Fujimi Kaido er ikke favorittbanen når det kommer til drifting..

Lenke til kommentar

Hehe jo takk

 

Det var virkelig godt å kjøre med, myeeee bedre enn g25!

Eneste negative jeg har funnet sålangt er at back og start knappen er litt dumt plassert, litt for lett å slå borti de ved kraftig ratting, men ikkenoe stort problem.

 

01122009129.jpg

 

Passa nesten rett i playseat, må bare borre noen hull i metallplata som fulgte med pedalene så man får skrudd de fast ordentlig :)

 

Kommer review når jeg har fått testa det skikkelig

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Hehe jo takk

 

Det var virkelig godt å kjøre med, myeeee bedre enn g25!

Eneste negative jeg har funnet sålangt er at back og start knappen er litt dumt plassert, litt for lett å slå borti de ved kraftig ratting, men ikkenoe stort problem.

 

01122009129.jpg

 

Passa nesten rett i playseat, må bare borre noen hull i metallplata som fulgte med pedalene så man får skrudd de fast ordentlig :)

 

Kommer review når jeg har fått testa det skikkelig

Så herlig ut det der, nydelig ratt! :D Hvordan funker girspaken? Hørt at den stangen mellom rattet og spaken er fryktelig vinglete og svak, kan du bekrefte det?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Girspaken fungerer kjempebra, bra "synkronisering" :)

De to stengene er iogforseg ganske stødige de, vingler mere i selve playseaten enn i spaken så....

Skal uansett flytte girstanga ned jeg da, på det originale festet til g25 girspaken,mere riktig mtp hvor det sitter på en bil, må bare modifiseres litt.

Lenke til kommentar
Girspaken fungerer kjempebra, bra "synkronisering" :)

De to stengene er iogforseg ganske stødige de, vingler mere i selve playseaten enn i spaken så....

Skal uansett flytte girstanga ned jeg da, på det originale festet til g25 girspaken,mere riktig mtp hvor det sitter på en bil, må bare modifiseres litt.

men går det raskere å gire med clutch????

ser at alle topprundetidene i forza er med clutch......

Lenke til kommentar
Girspaken fungerer kjempebra, bra "synkronisering" :)

De to stengene er iogforseg ganske stødige de, vingler mere i selve playseaten enn i spaken så....

Skal uansett flytte girstanga ned jeg da, på det originale festet til g25 girspaken,mere riktig mtp hvor det sitter på en bil, må bare modifiseres litt.

men går det raskere å gire med clutch????

ser at alle topprundetidene i forza er med clutch......

 

Tilogmed med clutch på kontrollen girer jeg fortere, men føler det blir så knotete at kjørefølelsen blir borte.

Lenke til kommentar

Er vel innebygd i spillet at autoclutchen bruker litt tid, og dette kan du gjøre raskere selv... Men å fingre det på en pad og holde seg på veien samtidig som man bremser inn mot en sving er for meg komplett umulig :p Men med skikkelig ratt og pedaler som daruu har kjøpt er det sikkert en fordel :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Er vel innebygd i spillet at autoclutchen bruker litt tid, og dette kan du gjøre raskere selv... Men å fingre det på en pad og holde seg på veien samtidig som man bremser inn mot en sving er for meg komplett umulig :p Men med skikkelig ratt og pedaler som daruu har kjøpt er det sikkert en fordel :)

 

Jeg har omsider vent meg til å clutche på kontrolleren, og det er ikke tvil om at man girer kjappere i forhold til enknapps-giring. har man først fått det inn i fingrene, så går det veldig greit!

 

Forresten, fikk tilbake min gamle xbox fra service her en dag, og gikk sporenstreks på game og kjøpte mitt eksemplar nr 2 av forza:p så nå har jeg to xboxer med forza koblet til live begge to. Kjekt med kompiskvelder da kan man si! samt at dama har blitt med et par kvelder nå også!?!!? utrolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...