Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343
Hei

 

Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten?

 

Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift

 

Tror kun det er at man kan se at sjåføren tar hånden av rattet for å gire.

 

det er korrekt. Spilte et par timer jeg, før jeg plutselig oppdaget at sjåføren flyttet hånden:p

Lenke til kommentar
Hei

 

Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten?

 

Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift

 

Man kan endre cockpit vinkelen. Jeg synes den originale var altfor nære så jeg endret den slik så at den er mer som i andre spill.

 

tQbDwnYzG.jpg

 

To change the angle, just do the following to the settings under the multi-screen setup options:

 

* Multiscreen: On

* Mode: Host

* Channel: 0 will do

* View: Center

* Degrees Hidden: 0 or just play around with it

* Degrees between screens: 62 (recommended) or whatever suits you best

 

Det rare er man må gjøre denne "hackingen" for det. Merkelig de ikke bare har lagt det inn i options.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Hei

 

Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten?

 

Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift

 

Man kan endre cockpit vinkelen. Jeg synes den originale var altfor nære så jeg endret den slik så at den er mer som i andre spill.

 

tQbDwnYzG.jpg

 

To change the angle, just do the following to the settings under the multi-screen setup options:

 

* Multiscreen: On

* Mode: Host

* Channel: 0 will do

* View: Center

* Degrees Hidden: 0 or just play around with it

* Degrees between screens: 62 (recommended) or whatever suits you best

 

Det rare er man må gjøre denne "hackingen" for det. Merkelig de ikke bare har lagt det inn i options.

 

Har ikke orket å prøve det der, da jeg har lest en del rapporter om folk som har fått heng på xbox/spillet etter å ha satt det opp sånn. Det henger seg visst under loading hos mange

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...