Frederick_ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 hehe, bra Teit med spill der du bare svinger rundt en sving så ligger bilen helt skeivt uten at du har gjort noe for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Noen som vet hva updaten jeg fikk da jeg startet forza i dag gjør?? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 http://forums.forzamotorsport.net/blogs/tu...10-studios.aspx Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kjempe flott at de patcher! Selv så syns jeg ikke det var så store problemer, men jeg håper virkelig at det bringer en del fler folk online! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 The addition of cockpit view driver shift animations. Oooh, nice! Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei Sitt og drømme litt om fanatec ratt, så ser jeg på dette : Fanatec rattet og denne Girspake Vil dette funke på min 360? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei Sitt og drømme litt om fanatec ratt, så ser jeg på dette : Fanatec rattet og denne Girspake Vil dette funke på min 360? Beklager, fant dette ut selv :-) At dette vil ikke virke Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Føler med deg, det rattet ser så rått ut! Om jeg kunne ha valgt et ratt, så ville det blitt det. BAre synd at ikke ville funka med 360. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Føler med deg, det rattet ser så rått ut! Om jeg kunne ha valgt et ratt, så ville det blitt det. BAre synd at ikke ville funka med 360. Ja, helt enig. Men dette fungerer med Xbox 360 Rattet Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 cockpit shift animations cool Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, det med "cockpit view driver shift animations" reagerte jeg veldig på! At de har greid å legge det til i en patch som kanskje tok 2 sekunder å laste ned, men at de ikke la det til i selve spillet? Men uansett veldig glad for å ha fått det nå!! Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) De måtte vel sikkert utsette spillet hvis de skulle rekke å legge til animasjon effekten, men det blir mer penger spart når man gjør det etter release Blir spennende og se hvaslaks biler det kommer i December pack. Endret 27. november 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten? Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten? Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift Tror kun det er at man kan se at sjåføren tar hånden av rattet for å gire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten? Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift Tror kun det er at man kan se at sjåføren tar hånden av rattet for å gire. det er korrekt. Spilte et par timer jeg, før jeg plutselig oppdaget at sjåføren flyttet hånden:p Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten? Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift Man kan endre cockpit vinkelen. Jeg synes den originale var altfor nære så jeg endret den slik så at den er mer som i andre spill. To change the angle, just do the following to the settings under the multi-screen setup options: * Multiscreen: On * Mode: Host * Channel: 0 will do * View: Center * Degrees Hidden: 0 or just play around with it * Degrees between screens: 62 (recommended) or whatever suits you best Det rare er man må gjøre denne "hackingen" for det. Merkelig de ikke bare har lagt det inn i options. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hei Hva er "cockpit view driver shift animations" ? er det sånn at du ser hele cockpiten? Skulle ønske det var sånn at vi kunne "oppgradere" cockpiten sånn som i NFS shift Man kan endre cockpit vinkelen. Jeg synes den originale var altfor nære så jeg endret den slik så at den er mer som i andre spill. To change the angle, just do the following to the settings under the multi-screen setup options: * Multiscreen: On * Mode: Host * Channel: 0 will do * View: Center * Degrees Hidden: 0 or just play around with it * Degrees between screens: 62 (recommended) or whatever suits you best Det rare er man må gjøre denne "hackingen" for det. Merkelig de ikke bare har lagt det inn i options. Har ikke orket å prøve det der, da jeg har lest en del rapporter om folk som har fått heng på xbox/spillet etter å ha satt det opp sånn. Det henger seg visst under loading hos mange Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke merket noe til det og jeg har spilt over halve spillet. Men jeg merket at cockpit vinkelen ble brått mye morsommere å spille i. Farstfølelsen bedre også fordi med vinkelen litt lenger bak lages en slags 'fisheye' effekt også. For de som liker cockpiten i GT5p, Race Pro og Grid bedre så er dette et must. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hva med hot lap, har de f.eks tatt bort rundetidene til de F100 bilene som tronet øverst på listene. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har ikke fått spilt etter at oppdateringen kom, men jeg går ut i fra at det er fikset. This new title update contains:Fixes to all known glitches. The addition of cockpit view driver shift animations. Fixes for all known Time Trial and Leaderboard exploits/bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå