daruu Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det tror jeg ikke det gjør, er vel bare ett fåtall ratt som går på 360 per i dag. MS sitt, ett logitech ratt, ett mad catz ratt og fanatec rattet. Av de er det bare MS sitt og fanatec rattet som har ekte force feedback. Skader jo uansett ikke å prøve det da, men ikke regn med at det går Fikk sendingsbekreftelse på fanatec rattet i dag tidlig, gleder meg Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nei, det funket ikke dessverre Men du veit ikke hvor jeg kan få tak i slike som denne? Kan jo kjøpe den der, men vil gjerne se om det finnes alternativer og jeg ikke funnet noe særlig selv. Uansett så hadde noe sånt passet perfekt i den lille leiligheten jeg har. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nei, det funket ikke dessverre Men du veit ikke hvor jeg kan få tak i slike som denne? Kan jo kjøpe den der, men vil gjerne se om det finnes alternativer og jeg ikke funnet noe særlig selv. Uansett så hadde noe sånt passet perfekt i den lille leiligheten jeg har. Jeg har selv denne. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det så ut til å være et bra alternativ ja! Takk for link! Eneste problemet med den over, og Fantatec sin, er at du må kjøpe adaptere for alt som er. Jeg skulle gjerne hatt en "bordplate" på et stativ, hvis du skjønner. Slik at jeg kunne brukt ALLE ratt, uten å måtte punge ut 400,- ekstra for et adapter. Regner vel med, at for å få til noe slikt, så må jeg kanskje lage noe selv, men det er litt tiltak. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 http://forzanorway.net/ SUV race nå på søndag! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Orker ikke lete gjennom hele tråden, men noen som har en link til alle bilene som er i spillet? Som man faktisk kan stole på. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Orker ikke lete gjennom hele tråden, men noen som har en link til alle bilene som er i spillet? Som man faktisk kan stole på. Her er video av alle bilene på spillet... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Måtte lage meg en The Prodigy -vinyl her om dagen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Rått, jeg laga meg på forrige Forza, men er ikke så veldig flink på det. Så det ble så som så Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Apropos den dodge vipern over meg her, den er utrolig lett i svingene, mao utrolig bra handling for å være bil med så mye kraft. Bruker den til championship R3, anbefalles sterkt ! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nettopp brukt den på World Championship R3 selv. Den beste av mine R3-biler å bruke. Ikke uten grunn den var den heldige til få "The Prodigy" på sidene. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 har et splitter nytt microsoft ratt og pedaler til xbox 360. ligger fortsatt i forseglet eske som aldri er åpnet. helt nytt for ca 1 uke siden. hva er det verdt sånn ca? er jo perfekte tilbehør til forza Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nypris i butikk er ca 750,- Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 har et splitter nytt microsoft ratt og pedaler til xbox 360. ligger fortsatt i forseglet eske som aldri er åpnet. helt nytt for ca 1 uke siden. hva er det verdt sånn ca? er jo perfekte tilbehør til forza Hvor bor du? Jeg gir deg 500,- Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 har et splitter nytt microsoft ratt og pedaler til xbox 360. ligger fortsatt i forseglet eske som aldri er åpnet. helt nytt for ca 1 uke siden. hva er det verdt sånn ca? er jo perfekte tilbehør til forza Hvor bor du? Jeg gir deg 500,- holder til i rogaland Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det var litt langt unna det ja. Holder til i Drammens distriktet. :/ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det var litt langt unna det ja. Holder til i Drammens distriktet. :/ Jeg bor i Grimstad. Er det bedre? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvordan er det med drifting i spillet? Er det drift mode i spillet? Med drift mode mener jeg som i fks Need for speed at drifting plutselig er enkelt og bilen drifter uten at du må gjøre noe selv nesten^^ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nei, selvsagt er driftingen også realistisk i Forza 3. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Dritingen kan ikke sammenlignes med noe jalla need for speed drift, her er det klart mer realistisk. Trenger god del øvelse for å mestre god drift. Endret 26. november 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå