Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det var litt voldsomt å få en Buggati Veyron på level 30 av 50. Hva skal jeg med den bilen når det er massevis av klasse E-B race igjen osv. Noen som er enig? Skulle vært level 50.

Det er en horribel bil som ikke har noe annet å gjøre på banen enn å kjøre drags. Handling som en potetsekk. Derfor er det en lvl 30 bil. Du vet at du kan hoppe mellom klasser via event listen?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp min Veyron... digg bil! Kritthvit sammen med krommede Asantifelger og Florida nummerskilt :cool:

 

Noen som har vært med på fotomøter som blir arrangert på forza forumet? Virkelig morro!

Hva går fotomøter ut på?

 

At man samler påmeldte folk hvor man har et tema for hver uke med hvilke biler/begrensninger osv, så kjører man rundt å setter opp bilene i ulike posisjoner og tar bilder sammen. Etterpå er det ofte lek og morro med "cat/mouse" osv.

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp min Veyron... digg bil! Kritthvit sammen med krommede Asantifelger og Florida nummerskilt :cool:

 

Noen som har vært med på fotomøter som blir arrangert på forza forumet? Virkelig morro!

Hva går fotomøter ut på?

 

At man samler påmeldte folk hvor man har et tema for hver uke med hvilke biler/begrensninger osv, så kjører man rundt å setter opp bilene i ulike posisjoner og tar bilder sammen. Etterpå er det ofte lek og morro med "cat/mouse" osv.

 

Sounds kinda... Gay?

Lenke til kommentar
Jeg fikk nettopp min Veyron... digg bil! Kritthvit sammen med krommede Asantifelger og Florida nummerskilt :cool:

 

Noen som har vært med på fotomøter som blir arrangert på forza forumet? Virkelig morro!

Hva går fotomøter ut på?

 

At man samler påmeldte folk hvor man har et tema for hver uke med hvilke biler/begrensninger osv, så kjører man rundt å setter opp bilene i ulike posisjoner og tar bilder sammen. Etterpå er det ofte lek og morro med "cat/mouse" osv.

 

Sounds kinda... Gay?

 

Tror ikke du vet hva definisjonen på "gay" er jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp begynt å spille dette nå. Fikk det gratis av Microsoft :D

 

Jeg skulle delta i et slikt World Championship-løp. Fikk da beskjed om at jeg måtte nedgradere bilen min igjen, noe som er gratis. Må jeg bruke penger på å oppgradere den opp til der jeg var igjen da? Eller har jeg allerede kjøpt og betalt for de delene?

Lenke til kommentar

Forutsatt at man slipper og betale tysk moms (?) kommer det på rundt 3100-3200kr inkl norsk moms og frakt(hvis jeg ikke har regna helt feil)

 

Jeg har både ps3,pc og xbox 360, så hvis jeg skulle hatt tilsvarende annet ratt måtte jeg ha kjøpt g25 til 1700(+frakt som er 2-300kr) og

microsoft sitt ratt som koster ca 750(+ 2-300 i frakt)

Kunne evt kjøpt de i butikk, men prisene ville vært ca det samme.

Det ender ikke så veldig langt unna prisen til fanatec rattet, og da får man ikke clutch og h-giring på xboxen :)

 

edit: + at man slipper og bytte ratt når man skal skifte konsoll

Endret av daruu
Lenke til kommentar
Hvor bra den fungerer vet jeg ikke, men den er uansett bedre enn å clutche med pad'en.

 

Kommer en review når jeg har fått rattet :)

Er analog clutch ja, hvis du ser på telemetrien så er det ikke bare on/off. Men du får jo ikke kvælt bil slik du gjør IRL, men antar at du får skade på deler hvis du ikke clutcher skikkelig. Hvilke pedaler kjøpte du? De "vanlige" eller de med force feedback?

Lenke til kommentar
Er dette det eneste rattet som funker med 360, annet enn MS sitt? Hvis det er riktig, så syns jeg det er synd at MS ikke har valgt å legge til flere ratt en det de har. Kunne tenkt meg å bruke det gode gamle Momo rattet mitt, da dette til og med er mye bedre enn MS sitt, og jeg har ikke 3000+ til et ratt.

 

Momo rattet fungerer sikkert det. Selv bruker jeg et Logitech ratt jeg ikke husker benevnelsen på i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...