Amberlamps Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 holder på å skal trimme en dodge challenger (den nye) hvilken motor bør jeg bytte til for å kunne få mest hk? kan velge mellom disse org motoren V10 - dodge viper'08 V8 - Mopar 540 Hemi V8 - dodge stock car(nascar motoren? ) Jeg tok den siste der... etter den forvandlingen sammen med 23" felger ble den bilen kun brukbar til showoff her Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Skal ikkje Auction house væra online på www.forzamotorsport.net? Synest eg las det for ei stund sidan. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hva slags online "level" ting er du(feks 18- pro)?Jeg fant heller ikke noe særlig med games før jeg hadde gått opp litt i online "level" er 27- Champion Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hmm, hørte spillet hadde en egen soundtrack med forskjellige sanger jeg kan høre på mens jeg kjører... Hvordan slår jeg dette "på"? :S Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Skrur på lyden på TVn? Er på standard det... Så lenge du ikke har på musikk i media playern... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hvis musikken ikke er på som standard, så skrur du opp lyden under "My Profile" i hovedmenyen. Endret 14. november 2009 av bshagen Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Noen som er med på noen drifterunder i kveld og i natt? Isåfall, add meg, gamertag Han5y! Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg blir med, så lenge xboxen ikke fryser -.- Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hey! Ønsker å se replay når jeg drifter alene, hvordan gjør jeg så at replay recorder mens jeg kjører ?? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hey! Ønsker å se replay når jeg drifter alene, hvordan gjør jeg så at replay recorder mens jeg kjører ?? Ta hot lap og trykke "watch replay" når du er ferdig for så og trykke "make movie"? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Takk var det jeg var ute etter. Her er min nyeste drift video, med Supra full carbon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tror dere Supra ville vært en god R3-klasse bil? Evt. noen annen bil jeg burde satse på i den klassen. Oppgraderte Revetonen min til R3, men likte den ikke noe særlig, så auksjonerte den bort. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Takk var det jeg var ute etter. Her er min nyeste drift video, med Supra full carbon Du kan laste opp på nett da, så du slipper å filme TVn Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det seriøst ikke fler enn 50 personer i verden som spiller R1? Sliter med å finne folk og spille mot nesten! Har spillet dødd allerede? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kan laste opp på nett da, så du slipper å filme TVn Joda... men med vanlig filming kan du filme så lenge man vil, mens forza har maks 30sek... Dessuten går det fortere å filme selv og redigere, enn all den opplastinga som forza bruker... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du kan laste opp på nett da, så du slipper å filme TVn Joda... men med vanlig filming kan du filme så lenge man vil, mens forza har maks 30sek... Dessuten går det fortere å filme selv og redigere, enn all den opplastinga som forza bruker... Du har forsåvidt et godt poeng der Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tror dere Supra ville vært en god R3-klasse bil? Evt. noen annen bil jeg burde satse på i den klassen. Oppgraderte Revetonen min til R3, men likte den ikke noe særlig, så auksjonerte den bort. Tror Modern Warfare 2 har en stor grunn for det. Synd. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hvis det er noen som vil drifte online med meg så er det bare og legge meg til Vil ha fler norske og drifte med. Gamertaggen er: Redlot Ligger på lvl 25. Og for og legge til litt flere bilder her. Jeg som kjører lancern Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tror dere Supra ville vært en god R3-klasse bil? Evt. noen annen bil jeg burde satse på i den klassen. Oppgraderte Revetonen min til R3, men likte den ikke noe særlig, så auksjonerte den bort. Tror Modern Warfare 2 har en stor grunn for det. Synd. Makes perfect sense. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hehe, noe sier meg at han quota feil innlegg ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå