KompleX Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Er det noen som har tips til noen gode biler for race i S-klasse? Merker jeg sliter litt i F430'n ut mot professional og sånt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Liker veldig godt Miura'n og Vipern i S-klassen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hvorfor hoppet spillet over S-klassen hos meg? Etter at jeg var ferdig med A-klasse tournamentet, gikk den rett på R3. Noe som passer dårlig siden jeg ikke har noen dugende biler i den klassen, og har heller ikke lyst å bruke alle pengene på å kjøpe en ny. Synes generelt credit/premie/pris-opplegget er veldig dårlig i dette spillet. Er lite logisk at jeg skal få kastet biler jeg ikke ønsker etter meg, mens oppgraderinger eller kjøp av nye biler er svindyrt. Ikke går det an å selge bilene heller uten Xbox Live. Dessuten er opplegget med rabatt på oppgraderinger tullete, siden du ikke oppnår noen vesentlig rabatt før du har spilt så mye at du allerede har flust av credits. Er jo grisedyrt å oppgradere biler i begynnelsen. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hopper over annenhver på season play. Ta på event list, så ser du alle world championshipene helt til høyre. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hopper over annenhver på season play. Ahhm, forklarer F -> C -> A -> R3 -rekkefølgen. Har alltid tenkt at det har vært tilfeldig jeg, men nå, når du sier det, så ser jeg det selv. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Får ikke tatt bilde i garasjen av bilen med rattet Får ikke bytta vinkel eller noe, går heller ikke å skru av rattet uten å gå ut av spillet og med vanlig kontroll. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg må også si at jeg syns det er en litt merkelig progresjon, og da jeg kom til R3 hadde jeg ennå ikke noen bil i den klassen, men en Porsche GT3-RSR koster ikke fryktelig mange penger og gjør jobben veldig bra heldigvis. Er mest spent på hva som kommer etter denne sesongen, for jeg har ikke høy nok level til å låse opp noe mesterskap i høyere klasser ennå. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Porsche 911 (997) GT2, lett oppgradert til S-klasse er super. Vinner alt på hard. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Får ikke tatt bilde i garasjen av bilen med rattet Får ikke bytta vinkel eller noe, går heller ikke å skru av rattet uten å gå ut av spillet og med vanlig kontroll. Går du helt ut av spillet? Altså til Xbox dashbord? Funker helt fint å bytte på den måten hos meg. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det er helt latterlig hvor lang tid det tar å finne en session hvor det faktisk er folk på fra før. Det tar meg mellom 5-10 minutt å finne en session hvor det ikke bare er meg på. Latterlig! Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Får ikke tatt bilde i garasjen av bilen med rattet Får ikke bytta vinkel eller noe, går heller ikke å skru av rattet uten å gå ut av spillet og med vanlig kontroll. Går du helt ut av spillet? Altså til Xbox dashbord? Funker helt fint å bytte på den måten hos meg. Japp må helt til dashbordet. Men hadde vært mye enklere om man kunne brukt vanlig kontroller samtidig med rattet, eller ihvefall mulighet å slå av rattet i spillet og bytte til kontroll, men neida.... ikke at å ta bilder er så viktig men kjekt å ha bilder på pc'n. Endret 12. november 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det er helt latterlig hvor lang tid det tar å finne en session hvor det faktisk er folk på fra før. Det tar meg mellom 5-10 minutt å finne en session hvor det ikke bare er meg på. Latterlig! Hva er du det velger får noe da? Tar ikke lang tid får meg når jeg ska drifte hvertfalt. Er noen som er så gode i drifting (de som er ranka "veteran") at det ekke mulig . 40k mer poeng får de en meg, og da er jeg på toppen av av resten av folka som ikke er veteraner Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Det er helt latterlig hvor lang tid det tar å finne en session hvor det faktisk er folk på fra før. Det tar meg mellom 5-10 minutt å finne en session hvor det ikke bare er meg på. Latterlig! Hva er du det velger får noe da? Tar ikke lang tid får meg når jeg ska drifte hvertfalt. Er noen som er så gode i drifting (de som er ranka "veteran") at det ekke mulig . 40k mer poeng får de en meg, og da er jeg på toppen av av resten av folka som ikke er veteraner Jeg tar find game (?) på multiplayer og så drift, altså det vanlige. Det er jo ikke noe annet å velge uansett. Men da kommer jeg som oftest inn på min egen session hvor jeg må vente på flere spillere til å joine. Utrolig irriterende. Men jeg kom inn på en session hvor det var flere folk i går da, skal si jeg gruste de! Brukte Silvia s14 med "drift-angle"-setup av saiko (søk på saiko på storefront på tuning setups!). Er bilde av bilen i Forza 3 bildetråden. Endret 13. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hva slags online "level" ting er du(feks 18- pro)? Jeg fant heller ikke noe særlig med games før jeg hadde gått opp litt i online "level" Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg tror jeg er 19-pro. Rundt der ihvertfall. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hvordan er den rankingen egentlig lagt opp? Jeg er rank 23 - pro, men jeg aner jo ikke hvordan jeg har fått det.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Har du 19 skulle man vel tro at det gikk greit å finne games, var vel på under "level" 10 jeg sleit med å finne noen. Tror det har noe å si med hvor mange poeng du får av hvert løp, når du får mange nok så "levler" du Endret 13. november 2009 av daruu Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg gikk jo fra 1 til 18 på et løp, og nå str jeg fast på 23 tror jeg, så skjønner ikke helt det systemet der Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 holder på å skal trimme en dodge challenger (den nye) hvilken motor bør jeg bytte til for å kunne få mest hk? kan velge mellom disse org motoren V10 - dodge viper'08 V8 - Mopar 540 Hemi V8 - dodge stock car(nascar motoren? ) Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg vil tro du får mest kraft ut av nascar-motoren, men hvem veit. For lite kraft tror jeg neppe blir et problem uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå