Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor hoppet spillet over S-klassen hos meg? Etter at jeg var ferdig med A-klasse tournamentet, gikk den rett på R3. Noe som passer dårlig siden jeg ikke har noen dugende biler i den klassen, og har heller ikke lyst å bruke alle pengene på å kjøpe en ny.

 

Synes generelt credit/premie/pris-opplegget er veldig dårlig i dette spillet. Er lite logisk at jeg skal få kastet biler jeg ikke ønsker etter meg, mens oppgraderinger eller kjøp av nye biler er svindyrt. Ikke går det an å selge bilene heller uten Xbox Live. Dessuten er opplegget med rabatt på oppgraderinger tullete, siden du ikke oppnår noen vesentlig rabatt før du har spilt så mye at du allerede har flust av credits. Er jo grisedyrt å oppgradere biler i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Jeg må også si at jeg syns det er en litt merkelig progresjon, og da jeg kom til R3 hadde jeg ennå ikke noen bil i den klassen, men en Porsche GT3-RSR koster ikke fryktelig mange penger og gjør jobben veldig bra heldigvis. Er mest spent på hva som kommer etter denne sesongen, for jeg har ikke høy nok level til å låse opp noe mesterskap i høyere klasser ennå.

Lenke til kommentar
Får ikke tatt bilde i garasjen av bilen med rattet :( Får ikke bytta vinkel eller noe, går heller ikke å skru av rattet uten å gå ut av spillet og med vanlig kontroll. :(

 

Går du helt ut av spillet? Altså til Xbox dashbord? Funker helt fint å bytte på den måten hos meg.

Japp må helt til dashbordet. Men hadde vært mye enklere om man kunne brukt vanlig kontroller samtidig med rattet, eller ihvefall mulighet å slå av rattet i spillet og bytte til kontroll, men neida.... ikke at å ta bilder er så viktig men kjekt å ha bilder på pc'n.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Det er helt latterlig hvor lang tid det tar å finne en session hvor det faktisk er folk på fra før. Det tar meg mellom 5-10 minutt å finne en session hvor det ikke bare er meg på. Latterlig!

 

Hva er du det velger får noe da? Tar ikke lang tid får meg når jeg ska drifte hvertfalt.

Er noen som er så gode i drifting (de som er ranka "veteran") at det ekke mulig :p. 40k mer poeng får de en meg, og da er jeg på toppen av av resten av folka som ikke er veteraner :p

Lenke til kommentar
Det er helt latterlig hvor lang tid det tar å finne en session hvor det faktisk er folk på fra før. Det tar meg mellom 5-10 minutt å finne en session hvor det ikke bare er meg på. Latterlig!

 

Hva er du det velger får noe da? Tar ikke lang tid får meg når jeg ska drifte hvertfalt.

Er noen som er så gode i drifting (de som er ranka "veteran") at det ekke mulig :p. 40k mer poeng får de en meg, og da er jeg på toppen av av resten av folka som ikke er veteraner :p

Jeg tar find game (?) på multiplayer og så drift, altså det vanlige. Det er jo ikke noe annet å velge uansett. Men da kommer jeg som oftest inn på min egen session hvor jeg må vente på flere spillere til å joine. Utrolig irriterende.

Men jeg kom inn på en session hvor det var flere folk i går da, skal si jeg gruste de! Brukte Silvia s14 med "drift-angle"-setup av saiko (søk på saiko på storefront på tuning setups!). Er bilde av bilen i Forza 3 bildetråden.

 

 

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...