Flygg Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tsukuba er også kul ja. Glemmer den helt, kort, men veldig underholdende bane, og å få til den siste svingen skikkelig bra er gøy. Savner også litt røyk ja, men savner kanskje enda mer skikkelige støvskyer når man raser over sand og lignende. Merker det jo ikke så mye ved normal racing da, så sikkert derfor de droppa det. Regner med det hadde stjålet en del kraft fra maskinen sånn at resten av grafikken hadde blitt skadelidende. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Maple valley er klar favorit her. Så enig, så enig. Elsker den store svingen. Flygg: Ja, handler nok om prioriteringer. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Glemte Maple Valley jeg og! Nydelig bane som går både opp og ned, under og over broer - samtidig som den er veldig rask! Har også litt sansen for Road Atlanta. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tsukuba er elsk å kjøre mange runder på fordi man kjører hele tiden mot klokka og prøver å presse tiden noen hundredeler ned hele tiden. Andre baner kan være så lange og drøye og du føler at du kjører rundt et helt land før du kommer i mål, selv om den bare tar f. eks 1 og et halvt minutt, og da bryr du deg ikke så mye om rundetiden. Tsukuba er rundetidbanen min ihvertfall. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Liker Sunset Peninsula og Maple Valley. Liker også en av Le Mans-banene, husker ikke hvilken. Muligens Old Le Mans eller no. Jeg liker ikke Suzuka, syns den er kjedelig, faktisk. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Trenger endel hjelp når det gjelder tuning kan man si . Hva er det jeg må stille på får at bilen skal oppføre seg sånn og sånn liksom? Feks, jeg har en nissan 370z som glir alt får mye rundt på veien. Hvordan kan jeg få den til og få bedre grep så jeg får mer kontroll hvilken retning bilen skal i? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva er egentlig grunnen til at clutchen på kontrollen er over bremsen istedet for gassen? Det gir jo ikke noe mening at du skal måtte slippe bremsen for å clutche. Burde jo heller vært over gassen. /rant Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hva er egentlig grunnen til at clutchen på kontrollen er over bremsen istedet for gassen? Det gir jo ikke noe mening at du skal måtte slippe bremsen for å clutche. Burde jo heller vært over gassen. /rant Langefinger'n på bremsen, pekefinger'n på clutchen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 etter 3-4 dager pause fra forza 3, hadde jeg og 3 kompiser en liten økt på 5-6 løp på live i dag. fy flate så kult det er med F klasse løp, særlig når det er jevnt! F klasse på camino reverse pg catalunya school banen var rett og slett kjempemorsomt! transam, rabbit, fiat 131 og porsche 914 i jevne løp med bare en kollisjon:) I love it! Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) etter 3-4 dager pause fra forza 3, hadde jeg og 3 kompiser en liten økt på 5-6 løp på live i dag. fy flate så kult det er med F klasse løp, særlig når det er jevnt! F klasse på camino reverse pg catalunya school banen var rett og slett kjempemorsomt! transam, rabbit, fiat 131 og porsche 914 i jevne løp med bare en kollisjon:) I love it! Høres artig ut! Jeg mener også de litt lavere klassene er gøyest! Jeg foretrekker D og E. Muligens C, har ikke kjørt det så mye.. Er kommet til Level 35 nå på Career, og er ferdig med A-klasse Championshipene.. R3 så forferdelig mye vanskeligere ut - Prøvde med en Holden V8 Supercar, men den var grusom! Til slutt fant jeg en Ferrari på Auction House til 50000cr i buyout. Denne var jo helt fantastisk!! Kupp! Endret 12. november 2009 av FrodeA Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg greide 100k drift achievement på fujimi i går med bmw m3 e30 med litt motoroppgraderinger. Runda før hadde jeg ca. 100-200 hester mer og da gikk det bare rundt og rundt, fikk 94k. Men nå var den mye mer kontrollert og jeg fikk 110k! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 God mulig det er lettere med mindre effekt på bilen, men alt i alt så går det like fint å drifte med mye effekt. Går man rundt, så er det fordi man gjør det feil. Supra MK3'n jeg drifter med, har ca 800hk, med riktig teknikk så går det ypperlig. Er det å få til å kontra-svinge nok, og i riktig tidspunkt, med riktig mengde gass. Ut av svingen mot slutten av svingen klarer jeg enkelt å ha full gass, som gjør for meg at bilen legger seg bredere. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg liker ihvertfall å ha litt mindre effekt. Vet ikke helt hvor mye jeg har i bmw'en, men det føles litt mer ekte ut. Når man bare trykker inn gassen og automatisk spinner intenst bortover asfalten på en rettstrekning i 150 km/t blir litt for voldsomt for meg, selvom det er gøy! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 er sånn jeg kjører til jobb om morgenen det Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hei Hva synes dere er den beste drifte bilen på Forza 3? Endret 12. november 2009 av TiNuSsS Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Forza 3 + microsoft rattet til 999,- på expert (står i reklamebladet deres) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Forza 3 + microsoft rattet til 999,- på expert (står i reklamebladet deres) Det rattet er helt digg sammen med Forza 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ja apropos det rattet, hvordan er det sammenlignet med Logitech Momo? Jeg har Momo rattet fra før, og har gode erfaringer med det, men det funker jo ikke med Xbox. Jeg har ikke råd til Fanatec heller, så vil gjerne høre hva dere syns om MS sitt. (pros and cons osv) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Jeg har kun negative erfaringer med Microsoft sitt ratt. Har 2stk på samvittigheten. Og har ikke brukt de så hardt akkurat, er godt voksen, og tar vare på tingene mine. Den analoge rettningsviseren eller hva jeg skal kalle det, ble ubrukbar på begge. På det ene rattet etter 5mnd. og det andre rattet etter litt over 1år ca. Girhendelen ble også ødelagt på det siste jeg hadde. Det kjennes helt normalt ut meg det virker ikke ingame. Ble litt tamt med å kun få til å gire ned hele tiden, savnet å gire opp Endret 12. november 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Har ingen negative erfaringer med microsoft rattet selv. Brukte det gjeonnom hele forza2 og til forza 3 nå, ingenting som er galt med det. Sammenligna med momo og G25 er at det føles ganske billig, plastikkfølelse og stygg farge Men det er helt greit til å kjøre med, synd bare det ikke er 900grader og clutch pedaler. Endret 12. november 2009 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå