Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd

Lakus

Anbefalte innlegg

Tsukuba er også kul ja. Glemmer den helt, kort, men veldig underholdende bane, og å få til den siste svingen skikkelig bra er gøy.

Savner også litt røyk ja, men savner kanskje enda mer skikkelige støvskyer når man raser over sand og lignende. Merker det jo ikke så mye ved normal racing da, så sikkert derfor de droppa det. Regner med det hadde stjålet en del kraft fra maskinen sånn at resten av grafikken hadde blitt skadelidende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tsukuba er elsk å kjøre mange runder på fordi man kjører hele tiden mot klokka og prøver å presse tiden noen hundredeler ned hele tiden. Andre baner kan være så lange og drøye og du føler at du kjører rundt et helt land før du kommer i mål, selv om den bare tar f. eks 1 og et halvt minutt, og da bryr du deg ikke så mye om rundetiden. Tsukuba er rundetidbanen min ihvertfall.

Lenke til kommentar

Trenger endel hjelp når det gjelder tuning kan man si :p. Hva er det jeg må stille på får at bilen skal oppføre seg sånn og sånn liksom? Feks, jeg har en nissan 370z som glir alt får mye rundt på veien. Hvordan kan jeg få den til og få bedre grep så jeg får mer kontroll hvilken retning bilen skal i?

Lenke til kommentar
Hva er egentlig grunnen til at clutchen på kontrollen er over bremsen istedet for gassen? Det gir jo ikke noe mening at du skal måtte slippe bremsen for å clutche. Burde jo heller vært over gassen.

/rant

Langefinger'n på bremsen, pekefinger'n på clutchen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

etter 3-4 dager pause fra forza 3, hadde jeg og 3 kompiser en liten økt på 5-6 løp på live i dag. fy flate så kult det er med F klasse løp, særlig når det er jevnt! F klasse på camino reverse pg catalunya school banen var rett og slett kjempemorsomt! transam, rabbit, fiat 131 og porsche 914 i jevne løp med bare en kollisjon:) I love it!

Lenke til kommentar
etter 3-4 dager pause fra forza 3, hadde jeg og 3 kompiser en liten økt på 5-6 løp på live i dag. fy flate så kult det er med F klasse løp, særlig når det er jevnt! F klasse på camino reverse pg catalunya school banen var rett og slett kjempemorsomt! transam, rabbit, fiat 131 og porsche 914 i jevne løp med bare en kollisjon:) I love it!

Høres artig ut! Jeg mener også de litt lavere klassene er gøyest! Jeg foretrekker D og E. Muligens C, har ikke kjørt det så mye..

Er kommet til Level 35 nå på Career, og er ferdig med A-klasse Championshipene.. R3 så forferdelig mye vanskeligere ut - Prøvde med en Holden V8 Supercar, men den var grusom! Til slutt fant jeg en Ferrari på Auction House til 50000cr i buyout. Denne var jo helt fantastisk!! Kupp!

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

God mulig det er lettere med mindre effekt på bilen, men alt i alt så går det like fint å drifte med mye effekt. Går man rundt, så er det fordi man gjør det feil. Supra MK3'n jeg drifter med, har ca 800hk, med riktig teknikk så går det ypperlig. Er det å få til å kontra-svinge nok, og i riktig tidspunkt, med riktig mengde gass. Ut av svingen mot slutten av svingen klarer jeg enkelt å ha full gass, som gjør for meg at bilen legger seg bredere. :)

Lenke til kommentar

Jeg liker ihvertfall å ha litt mindre effekt. Vet ikke helt hvor mye jeg har i bmw'en, men det føles litt mer ekte ut. Når man bare trykker inn gassen og automatisk spinner intenst bortover asfalten på en rettstrekning i 150 km/t blir litt for voldsomt for meg, selvom det er gøy!

Lenke til kommentar

Jeg har kun negative erfaringer med Microsoft sitt ratt. Har 2stk på samvittigheten. Og har ikke brukt de så hardt akkurat, er godt voksen, og tar vare på tingene mine. Den analoge rettningsviseren eller hva jeg skal kalle det, ble ubrukbar på begge. På det ene rattet etter 5mnd. og det andre rattet etter litt over 1år ca.

Girhendelen ble også ødelagt på det siste jeg hadde. Det kjennes helt normalt ut meg det virker ikke ingame. Ble litt tamt med å kun få til å gire ned hele tiden, savnet å gire opp :p

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar

Har ingen negative erfaringer med microsoft rattet selv. Brukte det gjeonnom hele forza2 og til forza 3 nå, ingenting som er galt med det. Sammenligna med momo og G25 er at det føles ganske billig, plastikkfølelse og stygg farge :p Men det er helt greit til å kjøre med, synd bare det ikke er 900grader og clutch pedaler.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...