Nord-Skandinav Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Er jo veldig mange baner i FM3, men hvilke baner vil du se blir sluppet på nett for nedlasting etterhvert? har du noen ønsker? Jeg vil gjerne se Monza og moderne Nurburgring. Kanskje Top Gear Test Track hadde vært tøft også? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 En bane fra Alpene hadde vært herlig! Hadde også vært spennende med noe fra Skandinavia, kanskje en dansk bane? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Top Gear Test Track, Monza, Spa, noe Alpe-ish. Kan ikke komme på noe mer jeg savner for øyeblikket. Lengre drag race strips hadde ikke gjort noe. Jeg ønsker å kunne teste draget hele veien opp. Endret 10. november 2009 av Atald Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Top Gear Test Track, Monza, Spa, noe Alpe-ish. Kan ikke komme på noe mer jeg savner for øyeblikket. Lengre drag race strips hadde ikke gjort noe. Jeg ønsker å kunne teste draget hele veien opp. +1! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Arctic Circle Raceway i Mo i Rana! 1 Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Rudskogen hadde jo også vært litt kult. Kunne arrangert Gatebil på nett! Lenke til kommentar
Romsaas Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bathurst hadde vært gromt Skyline R32 Holden V8 Supercar Lenke til kommentar
Junior91 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tror desverre at GT har førsteretten til Top Gear Test Track. Lenke til kommentar
freke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Anderstorp er en artig bane. Hadde ikke skadet å hatt den med. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Greide 77k på Fujimi drift med M3 E30 nå. Kjente at jeg hadde litt for mye hester siden det ble litt for mange snurringser, men med litt plomberinger her og der så skal det nok gå! Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Bathurst hadde vært knalltøft. Ønsker meg flere litt gate/gatelignende baner som Spa, Montjuïc, Pau og Circuit Gilles Villeneuve. Valencia hadde også vært kult. Ellers er jeg igrunnen fornøyd så lenge vi får noe med litt bakker og svinger. Mens vi nå er inne på baner. Hva er folkets mest elskede og hatede baner? Mine favoritter så langt tror jeg må være ringen (selvsagt) og Mugello. Er ingen stor fan av Silverstone og jeg hater hater hater HATER Sedona og Sebring. Den siste svingen på Sebring klarer å ødelegge kjøreegenskapene til absolutt alle bilene jeg har kjørt der med så langt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg liker stortsett de fleste, men ringen skiller seg helt klart ut! Liker også Suzuka veldig godt. Er også enig med deg ang. Sedona, jeg hater den virkelig! Ingen av svingene føles "riktige". Grunnen til at jeg ikke liker Silverstone, tror jeg er fordi den rett og slett er gørr kjedelig å kjøre. Fin å se på TV da. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sebring er utroolig kjedelig. En av de dølleste banenene å kjøre 5 eller 10 runder på. Sedona er også hjernedød. De jeg liker er ringen (selvfølgelig, har jo vært der selv!), Fujimi og Rally di Positano. Hadde også ønska flere sånne baner. Lenke til kommentar
R0OT Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Laguna og ringen er nok di eg liker best. Liker alle, den eneste eg ikke liker er Suzuka Endret 10. november 2009 av R0OT Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Oh my gooood. Jeg sjekka hvor langt jeg hadde kommet i career. 9,9%. Hurray, jeg har så lyst å kjøre resten av racene. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hater New York og sebring. Kjipe baner. "Ringen" er jo den råeste Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Favorittene mine er nok ringen, Suzuka og Laguna Seca. Hater den der med de rare curbsene som er svære, røde og gule. Husker ikke hva den het. Tester alltid nye biler på enten Ringen eller Suzuka. Elsker også siste svinen på Tsukuba. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Maple valley er klar favorit her. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Liker også Maple Valley, men favoritten er Fujima Kaido, uten tvil! Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dette spillet trenger virkelig mer røyk på spillet! Burner med håndbrekket på, og ingen røyk? Skulle vært sånn som på NFS pro street, hadde vært så bra ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå