Gå til innhold

Forza Motorsport 3 - Diskusjon og pratetråd


Lakus

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Innlegg som ble vurdert som trolling, og kommentarer på disse, er fjernet fra tråden. Forsøk på å lage kvalme og krangel ved å trekke inn GT uten mål og mening vurderes som trolling og vil bli slått ned på, utestengelser og advarsel vil bli utdelt.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Innlegg som ble vurdert som trolling, og kommentarer på disse, er fjernet fra tråden. Forsøk på å lage kvalme og krangel ved å trekke inn GT uten mål og mening vurderes som trolling og vil bli slått ned på, utestengelser og advarsel vil bli utdelt.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

 

Litt off-topic, men kan noen forklare en slik som meg som ikke er hardcore-wow-geek hva trolling er? :å Antar det kommer fra den verdenen..

 

Noen som har erfaring med Komplett og levering av spill før? Leverer de som regel på release-dato?

 

Sjekk forresten ut http://forzanorway.net/ - Gaz West har registrert domene, smekket opp en Wordpress-side og funnet et pent passende theme til den. Jeg står faktisk for headeren & litt koding rundt den! :p Det siktes vel på å få ut en del Forza 3 info der etterhvert, og en del konkurranser når demoen kommer neste torsdag! :)

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

"Trolling:

In Internet slang, a troll is someone who posts controversial, inflammatory, irrelevant or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or blog, with the primary intent of provoking other users into an emotional response or of otherwise disrupting normal on-topic discussion."

 

Har ikke erfaring med leveringene til Komplett, men vil tro at de dedikerte spillbutikkene er nøyere med å få spillet ut i tide.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro det? Det har release-date den 23. oktober også i Norge.

 

Hva som får meg til å tro at Need for speed ble sluppet før i utlandet enn ikke før i dag i Norge? Jeg har jo selv sett det på nettet og det ligger piratkopier av både pc og xbox 360 spillet på nettet så det er det som får meg til å tro dette. Når det gjelder Forza så kan det sikkert stemme at det har samme slippdato som resten av verden, men nå var ikke dette tilfellet når det gjaldt NFSS.

 

At noen napper en DVD fra fabrikken som produserer spillet eller fra internt hos EA, eller fra en av spilltesterene som har fått det tilsendt, og så legger det på nett, har ingenting med lanseringsdatoer å gjøre.

 

Ok, så du benekter fortsatt at en del spill kommer senere til Norge enn andre land?

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro det? Det har release-date den 23. oktober også i Norge.

 

Hva som får meg til å tro at Need for speed ble sluppet før i utlandet enn ikke før i dag i Norge? Jeg har jo selv sett det på nettet og det ligger piratkopier av både pc og xbox 360 spillet på nettet så det er det som får meg til å tro dette. Når det gjelder Forza så kan det sikkert stemme at det har samme slippdato som resten av verden, men nå var ikke dette tilfellet når det gjaldt NFSS.

 

At noen napper en DVD fra fabrikken som produserer spillet eller fra internt hos EA, eller fra en av spilltesterene som har fått det tilsendt, og så legger det på nett, har ingenting med lanseringsdatoer å gjøre.

 

Ok, så du benekter fortsatt at en del spill kommer senere til Norge enn andre land?

 

 

Skjønner ikke helt hvor du vil hen med dette?

 

De fleste spill kommer ut i USA før Europa. FM3 er annerledes, det kommer 23. okt i Norge og 27. okt i USA.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
Under en uke igjen til demoen! :new_woot:

 

Jeg hadde egentlig tenkt å styre unna demoen for å spare alt til fullversjonen, men nå har jeg blitt arbeidsløs, så da spørs det om jeg klarer det!! Cockpit view og oppdatert fysikk...can't wait!!

Lenke til kommentar
FY faen dette ser FETT ut! Beklager om dette har blitt spurt før, men noen som vet hvor jeg får bestilt det, der jeg garantert får den på release/dagen etter release? Glem komplett. Fant ikke noe på elkjop- eller lefdal.com

 

Glem Komplett? Leverer ikke de på dagen tror du..? :( Jeg har bestilt derfra!

 

..men du får den på CDON.com til 100,- mer da!

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar
FY faen dette ser FETT ut! Beklager om dette har blitt spurt før, men noen som vet hvor jeg får bestilt det, der jeg garantert får den på release/dagen etter release? Glem komplett. Fant ikke noe på elkjop- eller lefdal.com

 

Glem Komplett? Leverer ikke de på dagen tror du..? :( Jeg har bestilt derfra!

 

..men du får den på CDON.com til 100,- mer da!

Aner ikke. Var ikke derfor jeg utelukker komplett. Grunnen er at jeg tror det er mange som har forhåndsbestilt der før meg, og at jeg ikke vil få på release-dagen.

Lenke til kommentar

Vel både Komplett og CDON har sendt ut Halo 3: ODST før Elkjøp og kanskje Abosluttspill høres det ut som. Jeg selv kommer til å bestille CE Edition på Komplett, siden de er egentlig flinke på leveringer vil jeg si.

 

I tilegg til Halo 3:ODST, C&C Commanders Challange, The Beatles:Rockband og GH5 pluss andre spill som jeg forsatter spiller så dauer jeg hvertfall ikke selv om jeg får Forza 3 i CE Edition en dag seinere..

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Aner ikke. Var ikke derfor jeg utelukker komplett. Grunnen er at jeg tror det er mange som har forhåndsbestilt der før meg, og at jeg ikke vil få på release-dagen.

 

PUH!! :D Vel, snakker av erfaring på min egen jobb, og når det står at de forventer inn varene 23.10.2009, så er det fortsatt igjen eksemplarer av release-partiet. For hvis hele partiet som kommer ved relase hadde vært utsolgt allerede, så hadde der stått en senere dato istedet (neste parti). Dette antar jeg da, siden det fungerer slik i andre nettbutikker.

 

Vel både Komplett og CDON har sendt ut Halo 3: ODST før Elkjøp og kanskje Abosluttspill høres det ut som. Jeg selv kommer til å bestille CE Edition på Komplett, siden de er egentlig flinke på leveringer vil jeg si.

 

I tilegg til Halo 3:ODST, C&C Commanders Challange, The Beatles:Rockband og GH5 pluss andre spill som jeg forsatter spiller så dauer jeg hvertfall ikke selv om jeg får Forza 3 i CE Edition en dag seinere..

 

Release-datoen til Forza 3 er på en fredag. Dvs man går glipp av fredags natta til å spille på. Greit hvis jeg får det på lørdagen da, skal ikke grine. Men blir en smule lei meg hvis det blir forsinket til mandagen eller senere. Å spille til langt på natt i ukedagene funker ikke når man har jobb.

 

Så slik er det når man venter på noe stort noe! Da kan man ikke få det fort nok! :)

Lenke til kommentar

Gleder meg jeg også, demoen kommer jo på Xbox live nå 24. september, og den kommer til å være ganske innholdsrik!

Den har den fulle versjonen av Camino Viejo-banen, og disse bilene tilgjengelig:

2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR

2010 Audi R8 5.2 FSI quattro

2009 Ferrari California

2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR

2009 Mini John Cooper Works

For dem som ikke har fått med seg dette :)Kilde med mer info

Ellers så ser LE-versjonen ganske innholdsrik ut, minnepennen var kul! Blir nok et kjøp dette ja! :)

 

Ellers synes jeg at xbox360-kontrolleren er den beste utenom ratt for bilspill, bruker dere stort sett vanlig kontroller til Forza dere også?

Lenke til kommentar
Ellers synes jeg at xbox360-kontrolleren er den beste utenom ratt for bilspill, bruker dere stort sett vanlig kontroller til Forza dere også?

 

Bruker kontroller selv, syntes det fungerer greit! :) Nå er det lenge siden jeg har spilt med ratt, men føler det er mye bedre respons i kontroller. At ratt liksom "henger litt etter". Men som sagt, har ikke prøvd ratt siden det ennå var ungt på PC. :p

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...