sebbi97 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har du disse Diamantkortene Eirik Bakke,Jan Gunnar Solli,Tarik Elyounoussi,Daniel Berg Hestad,Marek Sapera,Daniel Nannskog,Daniel Fredheim Holm Jeg er veldig interissert i og bytte Lenke til kommentar
96robert Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har du disse Diamantkortene Eirik Bakke,Jan Gunnar Solli,Tarik Elyounoussi,Daniel Berg Hestad,Marek Sapera,Daniel Nannskog,Daniel Fredheim Holm Jeg er veldig interissert i og bytte Jeg har: Elyounoussi og Solli... Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har du disse Diamantkortene Eirik Bakke,Jan Gunnar Solli,Tarik Elyounoussi,Daniel Berg Hestad,Marek Sapera,Daniel Nannskog,Daniel Fredheim Holm Jeg er veldig interissert i og bytte Jeg har: Elyounoussi og Solli... har nannis Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
start1 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 jeg har Daniel Berg Hestad og Daniel Nannskog Lenke til kommentar
SANDINHO Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har Solli. har bakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg