mythbusters Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er det mulig? og: Noen som kan en nettside hvor man kan sende mails fra nettet? Direkte fra nettleseren. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Link, jeg kan garantere deg at noen har hatt lyst til å gjøre dette før du kom på tanken selv Mail i fra nettleser, da vil jeg anbefale Gmail. Lenke til kommentar
mythbusters Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Mail i fra nettleser, da vil jeg anbefale Gmail. Jeg tenkte mere på en nettside med 3 textboxer, Mottaker: Emne: Tekst: Ikke sånn at man trengte å lage en mail, men finner nok noe. Og ja, tipper ikke jeg var første på tanken ^^, Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mail i fra nettleser, da vil jeg anbefale Gmail. Jeg tenkte mere på en nettside med 3 textboxer, Mottaker: Emne: Tekst: Ikke sånn at man trengte å lage en mail, men finner nok noe. Og ja, tipper ikke jeg var første på tanken ^^, Tar 3 sekunder og lage det i php. > www.w3schools.com Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 ...eller asp.net for den saks skyld... Det er heller ikke vanskelig å få til i asp/vbscript. Igjen vil jeg påpeke at dersom det ikke er noen veldig god grunn til at du skal bruke asp/vbscript, så er det ingen argumenter for å bruke dette fremfor asp.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå