Gå til innhold

[Request] Gold guide / levling guide. Del dine.


Anbefalte innlegg

Hello, jeg lurer på om det er noen brae og fine guides for gold farming / levling der ute.

Disse må selfølgelig være gratis.

Vell i så fall, skulle jeg gjerne ønske og samle lenker til disse guidene, og eventuelt diskutere dem.

 

Selv skulle jeg gjerne hatt en for:

-70 rogue

-Epic flying mount

-SSC / BT gear

-Herbalism / alch

-Mye tid til wow.

 

Takk.

 

 

 

 

 

 

Sider nevnt til nå:

Itemgarden.com

Oforu.com

offgamers.com

Endret av Adrian2211
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1. Finn ut hvilke primals som selger høyest

2. Finn et sted hvor du kan farme disse

3. ??? (Drep dem)

4. Profit

 

Gjør dette selv, gjør først alle dailiene på Isle så går jeg å farmer 5-6 Primal Water og selger de. ~250g om dagen.

 

Hei, jeg spilte WoW før, og da syntes jeg det var gøy.

Nå leser jeg det innlegget ditt, "drep og sell" Egentlig høres ikke det morsomt ut? :hmm:

Lenke til kommentar

Daily quests gjør jeg ner 15-17 pr dag. Men nå som jeg har blitt friendly med Netherwings skal jeg vel gjøre litt mere...

 

 

Og GuQQa de trærne:

Det er noen mobs som patrolelr nedi der 71/72 elites som kan bli Soloet ganske lett hvis du har ok gear. Så når de er døde, så herber du dem og får ekstremt mye Mote of life og har høges drop sjangs på Fel Lotus som på min server er 50g og kan til og med droppe 2 om gangen.

I tillegg dropepr den 3-15 stacks eller delt opp i flere av andre forskjellige herbs som fort blir fine penger... droppa dailys i dag, farma trærne i 5 og en halv time i dag og fått 1352g og har ting på ah for opptill 1k g til. :) har nok funnet rette veien til cash jeg ja. Men det gikk mye bedre med epic flying mount merket jeg. >.< fikk det i går.

Lenke til kommentar

dailys ja, mange som gjør de, har to lvl70 chars, gjør dailys på begge og ender lett opp med 300g, da kun fra dailys:) sleng på primalfarming så kan man lett gjøre 500g per dag, noe som er ganske ok. farmer primal shadow rundt oshu'gun om morgen/natt da er det ganske stille der:) selges glatt for 20g+

Lenke til kommentar

-Evolution-

Ja dessverre må du nok det :) og det blir ENDA bedre cash hvis du gjør trash herbsa til pots / elixirer og selger.

 

Faber

Farm heller primal shadows i hellfire (med mindre det er det stedet du snakker om) vell... Det er 10 dailys som er ok og gjøre på Sunwell Island, plus de på netherwing og de i hellfire = ca. 16 + heroic + pvp (heroic / pvp seff bare på en, kankje pvp på begge) vell det blir cash av det ja.. men det som er att du vet hva som skjer og det er ingen utfordring.. men og kille en 72 elite vet du ikek hva dom dropper og det er også en liten utfordring. Vell dailys er kjipt, men ja effektivt. men selv om... vil jeg anbefale og rolle en lock og go her / alch påd en... locks EIER de trærne og farmer lett 2-4k dagen. Kommer ann på hvor aktiv.

Endret av Adrian2211
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...