Habitats Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mulig jeg tar feil her, men man kan vel spille Rock Band med gitaren fra GH og motsatt? Her er en liste over hva som er kompatibelt med hva. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Som jeg tenkte. Rock Band gitaren kan ikke brukes i GH, og PS3-gitaren fra Rock Band og GH kan kun brukes i det spillet de er ment for. Alle GH-gitarene kan derimot brukes i alle GH-spillene og Rock Band. (kanskje med unntak av Wii. Det får vi se når Rock Band Wii kommer.) (-> Men kaller de det Wii Rock kaster jeg Wii'en.) En enkel konklusjon blir at GH4-gitaren vil fungere helt fint med resten av GH-spillene, og de andre GH-gitarene vil fungere med GH4 med visse logiske begrensninger. Unntaket er PS3 selvsagt, men hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Foreløpig veit me ikkje så mykje om gitaren, men eg antar dei gamle vil fungere på GH4. Det er snakk om meir følsomme knappar og vanskelegare soloer i artikkelen. Det kan jo bety at det blir vanskelegare å bruke ein gammal gitar enn ein ny, men det vil sikkert funke heilt fint. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg vil tippe det er som Rock Band med GH gitar. Greit vi ikke får de fem nederste knappene, men det går fint å bruke de vanlige. En gammel GH-gitar burde derfor helt fint kunne brukes i GH4, men vi vil ikke få utnytte de trykkfølsome knappene. Jeg tviler på at det har så mye å si for de fleste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det vil vise seg, står ikkje noko om at det er ekstraknapper eller det er dei vanlege som er trykkfølsomme. Eg håpar det er dei vanlege, har ikkje behov for å svime opp og ned langs halsen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Her er et bilde av den nye Wii-gitaren. Et ord: SEXY!!! (samt en del info om GH4, selvsagt) http://wii.ign.com/articles/882/882958p1.html Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Heisann, er kome bilete og no, flotte saker. Gitaren er vel som forventa, på same måte som Rock Band. Fint at dei held seg til det same designet (noko lunde) som dei forrige gitarene. Before you get in a huff about just buying the Les Paul or X-plorer models from past Guitar Hero games, know that Activision has told us these will still work in World Tour. Igjen, som forventa, men fint å få bekrefta. Blir gitar nr. 3 på meg då. Den nye SP-knappen ser knall ut, eg har heile tida brukt knapp i staden for å vippe, på den nye gitaren ser det ut som dette blir lagt betre til rette for. The Music Creator ser råbar ut. Ser for meg at folk vil lage instrumentale versjonar av kjende låter og legge dei ut på GH Tunes som andre kan laste ned. Eg må berre forhandsbestille dette ASAP, ser ut til å bli veldig bra. Prisen blir vel rundt det same som RB, 1500-2000. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dette må jeg ha! Mamma kommer ikke til å like det, men det driter man i!! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Instrument Creator YEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!! Da blir det kjøp. Virker som om de har implementert veldig mye av det jeg har ønsket å ha i en oppfølger, sånn som instrument creator og open strum. Endret 20. juni 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 IGN - Guitar Hero World Tour preview Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Står det noe annet enn i den artikkelen "thecrow77" posta? Vet ikke om jeg gidder å lese en så lang artikkel hvis det står noenlunde det samme. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Står det noe annet enn i den artikkelen "thecrow77" posta? Vet ikke om jeg gidder å lese en så lang artikkel hvis det står noenlunde det samme. Så ikke linken hans, er sikkert det samme. Grønn eller blå bakrunn på artikkelen, you chose Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Da så. Så på noen få setninger, og det så likt ut. Andre bilder er vel forskjellen. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 MEN ! det store MEN ! Nå som konsollene ENDELIG har fått muligheter for oppdatering. hvorfor ikke bare leve videre på sangoppdateringer til guitar hero 3? 40 kroner pr pakke med sanger blir mye penger Meen neida, her skal alt lages på nytt. ned til hver minste plastbit blir gretten av slikt nå som konsollene har denne muligheten. hadde spart folk for unødig plastikk. Tenk på alle jævla oljefatene som går med til og produsere disse gitarene Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Du får lage deg en klagetråd i poltitikk eller noe. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 du får heller tåle at andre kritiserer et produkt Jeg synes det kan være morsomt med guitar hero. men jeg gidder ikke drive og kjøpe meg så forbannet mye utstyr når de for hver eneste nye versjon skal gjøre gamle instrument ubrukelige Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er enig i at det burde kommet mer DLC. Forresten: de gamle instrumentene fra GH2 og GH3 kommer til å funke i GH4. I GH4 er man jo avhengig av nytt utstyr, grunnet nye instrumenter. Finnes mange andre ting man kan kutte ut (for miljøets skyld) før man kutter ut plastikkinstrumenter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har du i det heile tatt lese det som står her? GH2-gitaren er kompatibel med: GH2, GH3, GH:A, GH:4, RB og sannsynlegvis GH:M GH3-gitaren er kompatibel med: GH2, GH3, GH:A, GH:4, RB og sannsynlegvis GH:M GH4-gitaren vil sannsynlegvis støtte det same. Dette er forresten X360, ikkje heilt det same på PS3 diverre. Om me får 85 låter i GH4 betyr det ca. 6,- per låt for spelet aleine (pris: 500), det er billigare enn å kjøpe DLC til GH3. Noko som for øvrig har tapt seg kraftig. Ein del av det som blir lagt ut som DLC no om dagen er rett og slett totalt bortkasta. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Gitarene til de forrige GH-spillene fungerer helt fint sammen med GH4, men GH4-gitaren er mye bedre og har en del andre funksjoner enn gitarene til de forrige GH'ene. Blandt annet er det en del trykkfølsomme knapper nå, så dette er langt mer enn "bare nye sanger". Dessuten får du nå trommer og mikrofon, noe som selvsagt gir oss en egen trommis og sanger-karriere pluss band-karriere både on- og offline. Linken min er for øvrig til Wii-versjonen og har bilde av Wii-instrumentene. Linken til Kjeksmesteren er til xbox-versjonen og har bilde av de instrumentene. Ellers er det samme info. For øvrig er alle folkene fra GH3 med samt begge to som ikke er med fra GH2 (Pandora og en annen), i tillegg til at vi nå kan lage egne folk, instrumenter og bandlogo. Bossene er også tilbake, men selve konseptet med bossene er svært forandret og mye mer logisk. Du kan fremdeles spille den battle-greia, men nå kun i multiplayer. Med andre ord har de forbedret alt sammen og flyttet det eneste jeg ikke likte til svært frivillig multiplayer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Battle mode will still exist as a multiplayer mode, as will all of the others we've seen in the past, but its role in the main game has been minimized. Eg les det som at battle framleis er med i story, men i svært liten grad. If things are too difficult for you at every angle, fear not. World Tour features a new beginner difficulty that is even easier than easy. As for the impossible leaps some found between difficulties, Neversoft assures us they took a lot of pains to address that. Eg ser ikkje heilt behovet for ei lettare vanskeleghetsgrad, Easy er meir enn lett nok for alle. Det største gapet var frå medium til hard, men det aller største etter min meininga var frå konsert seks til konsert sju. I konsert seks har du Black Magic Woman, Cherub Rock, Black Sunshine, The Metal og Pride and Joy. Alle ganske kurante, The Metal er nok den vanskelegaste I konsert sju derimot får du Before I Forget, Stricken, 3's and 7's, Knights of Cydonia og Cult of Personality. BiF og Stricken er veldig mykje akkorder, Stricken er den lettaste. KoC er grei nok så fort du får til Galloping Triplets. CoP er ganske lei om ein ikkje er god på HO/PO, men du får bra med SP, så den er ikkje så vanskeleg som den ser ut til. 3's and 7's sleit eg veldig med, klarte ikkje å få verset inn i fingrane. BiF er den eg sleit aller mest med, var så lei ei stund der. På gitar betyr det neppe noko for meg i GH:WT sidan eg er på expert, men på trommer kan det være greit å få ein snill overgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg