EmmJay Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hemmelige dokumenter forteller om en ny Guitar Hero-gitar, pris og artister. Les mer Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Herligt herligt, men jævligt jævligt dyrt sikkert når det kommer til Europa. They are gonna assrape us with a frozen vomit stick again! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nå er det jo ikke lenger Guitar Hero når det blir trommer og mikrofon i tillegg. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Håper bare ikke at de legger mindre focus i å få gitardelen bra. Om de attpåtil skal endre gitar vet jeg ikke helt hvordan dette blir. Hvorfor endre noe som fungerer 100%. GuitarDrummingSingstar hero anyone? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Lovende artistliste, men prisen kommer nok til å bli uhyggelig her... Tipper omlag 1500-2000kr. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er det jeg som har dårlig syn eller er det andre som sliter med å finne info om den nye gitaren... Bare leste det i overskriften. Men dette har muligheter Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Herregud, må jeg kjøpe nye instrumenter for hvert jævla GH-spill?? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 gjør instrumentene kompatible med RB, så har vi kanskje en deal.. Ellers er alt velstand sålangt.. Bare for å være litt pirkete, så heter det ikke Guitar Hero IV men, world tour.. De gikk bort IV navnet, muligens på grunn av G HIV, iallefall min gjettning.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Herregud, må jeg kjøpe nye instrumenter for hvert jævla GH-spill?? Du kan spille GH2, GH3 og GH Aerosmith med f eks GH2-gitaren, hvertfall på 360. Ikke nødvendig å kjøpe ny gitar hver gang. Lenke til kommentar
olz Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 No tar Gh heilt av her... håpa dei kjem med noken feite metal-sanga, vert alt for lite av det hittil Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Muse OG Interpol! Nesten så jeg vurderer å spare til dette her. Spillet virker hvertfall lovende. Men det bør være mulig å bruke gamle GH-kontroller i den nye versjonen også. Har jo en GH3-kontroller nå, såeh jaah. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hmmm, eg har lyst på Guitar Hero med ekte gitar! Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg spilte Guitar Hero, fordi det var gitar, men nå er det alt pakket et spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Jeg blir garantert å kjøpe GHIV, men tror jeg holder meg til kun spillet. Det holder med gitar fra GH2 og GH3 på xbox og GH3 på Wii. Trenger ikke en fjerde gitar. Edit: Angående gitaren og de andre instrumentene er det bare å sjekke den offisielle siden: http://www.guitarhero.com/no/ Endret 16. juni 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Men vil de gamle gitarene funke til GH:WT hvis det kommer med en helt ny type gitar? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tviler på at jeg kjøper GH: WT. Har nettopp fått Rock Band i hus og klarer meg nok lenge med det Men skal selvfølgelig følge med! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Herligt herligt, men jævligt jævligt dyrt sikkert når det kommer til Europa.They are gonna assrape us with a frozen vomit stick again! Prisen står i forhold til den i USA som alle andre produkter, eg ser ikkje heilt kva det er å hisse seg opp over. Håper bare ikke at de legger mindre focus i å få gitardelen bra. Om de attpåtil skal endre gitar vet jeg ikke helt hvordan dette blir. Hvorfor endre noe som fungerer 100%. Eg trur ikkje dei vil gjere det, gitaren er framleis eit av hovudelementa i spelet. Hmmm, eg har lyst på Guitar Hero med ekte gitar! Såeh...kjøp deg ein gitar og finn ein tab på nettet... Jeg spilte Guitar Hero, fordi det var gitar, men nå er det alt pakket et spill. Guitar Hero: Aerosmith og Guitar Hero: Metallica kjem etterkvart. Ikkje noko poeng i å være negativ til WT fordi det har fleire elementer enn dei foregåande GH-spela. Men vil de gamle gitarene funke til GH:WT hvis det kommer med en helt ny type gitar? Det blir spanande å sjå, eg håpar det. Hetest er kanskje en ny gitar med trykkfølsom hals, som åpner opp for egendefinerte og langt vanskeligere soloer. Dette er veldig interessant, trykkfølsome knapper kan gje ein veldig god respons. Spørs om du har like god kontroll på når ein knapp blir aktivert, men det er sikkert kun ein vanesak. Vanskelegare soloer høyrest bra ut. No er det vanskeleg nok med TTFAF og TDWTG på GH3, men soloane er det kjekkaste med heile spelet. GH:WT vil bli veldig prega av trommene, godt å høyre at dei har fokus på gitaren og. Trommene ser veldig bra ut. Ikkje lenge igjen til hausten, trur eg kjem til å kjøpe heile settet, uavhengig om GH3-gitaren funker på det, har lyst på den nye gitaren. Den avgjersla tar eg uansett når det kjem ut og omtalene ruller inn. Eg er positiv ut frå det eg har sett så langt, det blir ein god konkurrent til RB. Dei reklamerer med ei stor setliste, det er bra. Lenke til kommentar
sluggr Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Om noen av disse band-spillene hadde kommet med et trommesett med to fottrommer hadde det blitt mye spilling på meg (og selvfølgelig noen egnede låter man kunne lastet ned, eller enda bedre: en egen ekstrem metal utgave ) -Ja takk, jeg tar to med det samme! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 For min del kunne de ha gjort noe med "knappen" på høyre side. Den lager for høy lyd og ødelegger litt av lyd opplevelsen. Greit at da kan man lettere høre takten på egen spilling, men det er deilig å slippe å høre den. Trommer tror jeg blir veldig bra, men jeg er ikke så stor fan av mikrofon. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mulig jeg tar feil her, men man kan vel spille Rock Band med gitaren fra GH og motsatt? Uansett er det ikke en gjeng idioter som lager neste GH. Om det kreves at vi har en ny gitar vil det selge mye mindre enn om de støtter de gamle gitarene, så jeg ville ikke bekymret meg for den biten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg