EmmJay Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ryktene skal ha det til at Microsoft jobber med et «avatar»-system til sin Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nusselige figurer på Xbox 360? Noen andre som er skeptiske? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Holder meg til gamerpicture mitt jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kan ting som blir lagd i Spore skannes inn på noen måter? Da er jeg fornøyd.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Personleg så syns eg det fungerar bra slik det er no. K.I.S.S ... Keep it simple, stupid. Synes Mii's er noko tull, og kjem ikkje til og bruka mykje tid, om noko i det heile tatt i Home. Men det er kansje berre eg... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Personleg så syns eg det fungerar bra slik det er no.K.I.S.S ... Keep it simple, stupid. Synes Mii's er noko tull, og kjem ikkje til og bruka mykje tid, om noko i det heile tatt i Home. Men det er kansje berre eg... Er nok ikke det...syns slikt ikke er noe annet enn tull! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ser ikkje heilt korleis dette skal hjelpe til med å reflektere kven eg er på nettet, ikkje at eg har noko behov for det heller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har ikke noe behov for små figurer som skal ligne på meg selv... Men litt festlig kan det jo bli. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Eksbåks Wiiseksti. Noe så nusselig <3 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Noen andre som synnst xbox har dårlig kreativitet som kopierer sensor kontroller og no mii's (her kallt avatars)? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Holder meg til gamerpicture mitt jeg Me too. Har ikke noe behov for små figurer som skal ligne på meg selv... Men litt festlig kan det jo bli.Noen har vel ønske om å kunne vise hvor myke og følsomme de er i virkeligheten... Noen andre som synnst xbox har dårlig kreativitet som kopierer sensor kontroller og no mii's (her kallt avatars)?Alt her i verden er inspirert og kopiert av andre kilder.Hvis ingen skulle få gjort dette hadde vi fremdeles sittet på våre SNES konsoller. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg vil heller kunne laste opp egenprodusert avatar fra dataen. Lenke til kommentar
BlackNeckLiama Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Det kan være med på å få flere jenter interessert i 360 enn det er for øyeblikket. Greit tiltak. Det er vel ikke noe man MÅ bruke??? Endret 16. juni 2008 av elbenito Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis det er slik at man ikke lenger kan bruke Gamerpictures, og MÅ bruke disse "Avatarene" så skal jeg dra ut XBoxen min, pisse på den og smile. Hvis det er slik at man ikke lenger kan bruke Gamerpictures, og MÅ bruke disse "Avatarene" så skal jeg dra ut XBoxen min, pisse på den og smile. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det kan være med på å få flere jenter interessert i 360 enn det er for øyeblikket. Greit tiltak. Det er vel ikke noe man MÅ bruke??? Da er det finito rundt xbox hos meg ihvertfall...da blir det slutt med alt!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 mX: Logikken din er slåande, not. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 trenger ikke noe slikt, ikke home heller, tragsik at de har mer fokus på slike ting en spill (home) er konsoll som spillemaskin over? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Føler barnet i meg hoppe ut og smile her. Har troen på dette her, og lage din avatar høres i grunn morsomt ut. Men håper så klart man kan velge mellom avatar og Gamerpictures. Det må dem med tanke på hvor mange der ute som har kjøpt gamerpictures over Live. Men dette vil jo og si at en konsoll oppgradering er ute rundt juletider å da om dem skal sette dette nye systemet i gang på xbox konsollen. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det kan være med på å få flere jenter interessert i 360 enn det er for øyeblikket. Greit tiltak. Det er vel ikke noe man MÅ bruke??? hehe, det er lov å være litt mannsjåvinist, men jeg tror ikke jenter er SÅ enkle Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis det er slik at man ikke lenger kan bruke Gamerpictures, og MÅ bruke disse "Avatarene" så skal jeg dra ut XBoxen min, pisse på den og smile. Uff da. Ingen grunn til å ta sånn på vei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg