Gå til innhold

Piriform Defragler VS Diskeeper 2008? hjelp til valg!?

Anbefalte innlegg

Piriform Defragler VS Diskeeper 2008

Vurderer å kjøpe Diskeeper 2008, men kom over Defragler fra Piriform

er godt fornøyd med Ccleaner fra Piriform så tenke dette var ett bra program...

men man får vell det man betaler for eller?

noen erfaringer, både positive og negative? (ved begge)

at Diskeeper koster penger har ingenting å si da det er firma som skal kjøpe inn.

Endret av treningsdagboka-com
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg ville anbefalt JkDefragGUI.

JkDefrag is a disk defragmenter and optimizer for Windows 2000/2003/XP/Vista/2008/X64. Completely automatic and very easy to use, fast, low overhead, with several optimization strategies, and can handle floppies, USB disks, memory sticks, and anything else that looks like a disk to Windows. Included are a Windows version, a commandline version (for scheduling by the task scheduler or for use from administrator scripts), a screensaver version, a DLL library (for use from programming languages), versions for Windows X64, and the complete sources.

Og gratis.

atlef.

Lenke til kommentar
Vel, jeg ville anbefalt JkDefragGUI.
JkDefrag is a disk defragmenter and optimizer for Windows 2000/2003/XP/Vista/2008/X64. Completely automatic and very easy to use, fast, low overhead, with several optimization strategies, and can handle floppies, USB disks, memory sticks, and anything else that looks like a disk to Windows. Included are a Windows version, a commandline version (for scheduling by the task scheduler or for use from administrator scripts), a screensaver version, a DLL library (for use from programming languages), versions for Windows X64, and the complete sources.

Og gratis.

atlef.

takk

men det er ikke så farlig hvor kjapp den er, er mer viktig at programmet gjør en grundig jobb, det at det er scheduler har ikke npoe å si da jeg helst vil ha oversikten selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...