brainwasher Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei , JEg har tengt og bestille tele2 adsl 704/128. Det jeg lurer på er , er 1. er det vanskelig og montere det selv , hvis du bestiller uten montør? 2. Hvordan er det hvis jeg f.eks. har det i 3 mnd og finner ut at jeg ikke har råd eller det ikke var noe bra osv, kan jeg da bare si det opp uten og betale noe? og hvis jeg har lyst på det igjen er det sånn at jeg bare betaler 250 kr så har jeg det igjen eller har jeg missforstått? Takk for alle svar folkens! (haster litt) :wink: Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 1:nei det er ikke vanskelig. 2:Ta kontakt med Tele2,tror de kan svare på spørsmålet ditt bedre enn noen her. Lenke til kommentar
bentose Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Eg har forstått det slik at Tele 2 ikkje har bindingstid. Det vil seie at du kan seie opp abonnementet når som helst, utan å betale noko gebyr. Men dei har derimot ei nokså høg tilknytningsavgift på 995,- Denne får nok du ikkje att. Om du må betale 995,- eller 250,- for å få tilbake abonnementet veit eg ikkje. Bent Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Se her http://www.adsl.tele2.no/adsl_privat_les_m...er.jsp?number=1 Så se på Diverse gebyrer, der står det at du må betale 995 kr for Oppsigelse før endt bindingstid? Og så står det når jeg skal bestille , jeg har sånn analog uttak i huset(sånn med 3 kontakters) så må jeg ha med montør!! de skriver jo på siden at det er bare til og kjøpe en sånn overgang på classolson eller.no??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå