MathiasBA Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har masse kort jeg ikke trenger og ikke så mange å bytte med. Hvis noen er interessert kan jeg være villig til å bytte nesten komplette staller for alle lagene mot et diamantkort. Jeg har ganske mange diamantkort også så de jeg er mest interessert i er Koppinen Reginiussen Nannskog Piroja Fillo Lenke til kommentar
sebbi97 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hva gir du for Johan Lædre Bjørdal I DIAMANT?? Endret 16. juni 2008 av sebbi97 Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har masse kort jeg ikke trenger og ikke så mange å bytte med. Hvis noen er interessert kan jeg være villig til å bytte nesten komplette staller for alle lagene mot et diamantkort. Jeg har ganske mange diamantkort også så de jeg er mest interessert i er Koppinen Reginiussen Nannskog Piroja Fillo Har du noen gull? Gir du faste gull For Johan Lædre Bjørdal i Diamant? Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg har masse kort jeg ikke trenger og ikke så mange å bytte med. Hvis noen er interessert kan jeg være villig til å bytte nesten komplette staller for alle lagene mot et diamantkort. Jeg har ganske mange diamantkort også så de jeg er mest interessert i er Koppinen Reginiussen Nannskog Piroja Fillo Har du noen gull? Gir du faste gull For Johan Lædre Bjørdal i Diamant? Tror ingen har lyst på han, han er jo skada ut sesongen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg