Vegard_Haug Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tilbehørprodusenten Nyko har fått Nintendo til å se rødt. Les mer Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Idiotisk av Nintendo. Isteden for å ødelegge for spillere, hvorfor lager ikke dem tilsvarende produkter som Nyko gjør? Dette trådløse kontrolleren er genial! Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skjønner ikke helt hvorfor nintendo saksøker Nyko, de har jo bare kommet med et produkt som for mange er savnet. Har vurdert å skaffe meg en trådløs nunchuck, men jeg trenger vel strengt tatt ikke enda en ting å ha batterier til. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Idiotisk av Nintendo. Isteden for å ødelegge for spillere, hvorfor lager ikke dem tilsvarende produkter som Nyko gjør? Det kan hende det er nettopp det de planlegger. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Idiotisk av Nintendo. Isteden for å ødelegge for spillere, hvorfor lager ikke dem tilsvarende produkter som Nyko gjør? Det kan hende det er nettopp det de planlegger. Hehe, hvis det er tilfelle så er det å saksøke enda dummere. Redd for konkurranse? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hehe, hvis det er tilfelle så er det å saksøke enda dummere. Redd for konkurranse? Det vil jeg regne med, spesielt dersom konkurransen faktisk bryter patenter og er ulovlig. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Syntes at det går til lavmål her, mange andre har fått produkter til sin konsoll av Nyko, men aldri saksøkt. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, dette syntes jeg rett og slett var kjipt gjort av nintendo. Synes de gjør fler og fler idiotiske og irriterende avgjørelser for tida, jf. harddisk-saken. Har vært nintendo-fan hele livet, men nå begynner jeg å bli litt lei. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Dersom et firma bruker flere hundre millioner på utvikling av et produkt så forstår jeg jo at de ikke ønsker at andre firma skal kopiere deres design. Skjønner ikke at folk ikke forstår når Nintendo reagerer på det. Det med trådløs nunchuck har Nintendo garantert vurdert, og at det ikke er lansert kan være av f.eks. ikke ønskelig med å masse batteridrevet enheter, at den ikke blir presist nok, eller av økonomiske årsaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg