Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN kræsjer netopia

Anbefalte innlegg

MSN'en min kræsjer netopia-modemet jeg fikk utdelt av NGT

har aldri hatt noe problem før med msn, men siden sist helg har modemet restartet HVER gang jeg skal snakke med noen, det er ikke MSN sin feil, har testet med trillian også (som er det jeg bruker til daglig).

Noen som vet hva det kan være som er feil (jeg har mekket om i routeroppsettet slik at jeg kan sende og motta filer med msn, noe som har fungert helt fint før).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har desverre ikke noe løsning på problemet ditt, men jeg vet MANGE sliter med det samme....

Men hvordan i #%¤@£ får du sendt filer via denne Netopia-routern....

Har snart åpnet hele routern (også 6891-6900 + et par andre MSN-relaterte) uten at det hjelper noe....

Hater Netopia (Brødboks) !

Lenke til kommentar
Hei, jeg har desverre ikke noe løsning på problemet ditt, men jeg vet MANGE sliter med det samme....  

Men hvordan i #%¤@£ får du sendt filer via denne Netopia-routern....  

Har snart åpnet hele routern (også 6891-6900 + et par andre MSN-relaterte) uten at det hjelper noe....  

Hater Netopia (Brødboks) !

Det er ikke Netopia det er noe galt med, det er MSN Messenger programmet :yes:

Bare se her :wink:

Jeg bruker AMSN Messenger (en klone lagd av hackere) for linux , og denne funker knirkefritt :D

MarcelSB

Lenke til kommentar
var ikke det jeg hadde problemer med, sende filer går helt fint.. men MSN KRESJER NETOPIAEN når jeg skal SNAKKE med noen :p

mulig jeg ordla meg litt bakvendt når jeg skrev det men jeg gidder ikke rette :p

har akkurat samme problem selv, om resetting av routeren hjelper ikke, men jeg har bare problem med EN NGT abonnent, ellers funker alle andre., og det kræasjer med tekst, og ikke ikoner eller filoverføring, se forøvring her..

http://www.tweaknetwork.net/idealbb/view.a...9020&sessionID=

og her

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=95998

Lenke til kommentar

MSN Kræsjer Netopia JA!

NGT fikse dette problemet: JA!

NGT klar over dette problemet? : JA!

Når skal NGT fikse det? :

De sier det er en softwarefeil som de skal lage en fix på i løpet av mars. Jeg vet ikke hvilken software, men tipper det er firmwaren, siden dette er den eneste softwaren som NGT har gitt meg.

Lenke til kommentar
Hvis det er en feil så må jo den ligge hos netopia .

har noen kontaktet dem om dette ?

NGT modifiserer sin firmware så det er hos NGT!, de jobber vistnok med en ny release.

Jeg har ikke firmware fra NGT jeg har lastet den rett fra netopia.

med tftp i routeren V5.3.7 .,

Lenke til kommentar

Kan du snakke med MSN Messenger og Netopia 4542 og NGT ADSL?

Dette har uikke jeg fått til. Jeg klarer å sende filer i blant, dersom mottaker har MSN MEssenger 5.0, og MS Netmeeting funker fint til både video og voice. Men MSN til snakk..... dette vil jeg gjerne høre mer om... hvordan har du fått til det? Porter, NAT etc...

Gjerne bruksanvisning.

Leoss (gleder meg til NGT kommer med fix)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...