xthal Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 MSN'en min kræsjer netopia-modemet jeg fikk utdelt av NGT har aldri hatt noe problem før med msn, men siden sist helg har modemet restartet HVER gang jeg skal snakke med noen, det er ikke MSN sin feil, har testet med trillian også (som er det jeg bruker til daglig). Noen som vet hva det kan være som er feil (jeg har mekket om i routeroppsettet slik at jeg kan sende og motta filer med msn, noe som har fungert helt fint før). Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei, jeg har desverre ikke noe løsning på problemet ditt, men jeg vet MANGE sliter med det samme.... Men hvordan i #%¤@£ får du sendt filer via denne Netopia-routern.... Har snart åpnet hele routern (også 6891-6900 + et par andre MSN-relaterte) uten at det hjelper noe.... Hater Netopia (Brødboks) ! Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei, jeg har desverre ikke noe løsning på problemet ditt, men jeg vet MANGE sliter med det samme.... Men hvordan i #%¤@£ får du sendt filer via denne Netopia-routern.... Har snart åpnet hele routern (også 6891-6900 + et par andre MSN-relaterte) uten at det hjelper noe.... Hater Netopia (Brødboks) ! Det er ikke Netopia det er noe galt med, det er MSN Messenger programmet Bare se her :wink: Jeg bruker AMSN Messenger (en klone lagd av hackere) for linux , og denne funker knirkefritt MarcelSB Lenke til kommentar
xthal Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 var ikke det jeg hadde problemer med, sende filer går helt fint.. men MSN KRESJER NETOPIAEN når jeg skal SNAKKE med noen mulig jeg ordla meg litt bakvendt når jeg skrev det men jeg gidder ikke rette Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Du kan jo prøve å nullstille ruteren MarcelSB Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 var ikke det jeg hadde problemer med, sende filer går helt fint.. men MSN KRESJER NETOPIAEN når jeg skal SNAKKE med noen mulig jeg ordla meg litt bakvendt når jeg skrev det men jeg gidder ikke rette har akkurat samme problem selv, om resetting av routeren hjelper ikke, men jeg har bare problem med EN NGT abonnent, ellers funker alle andre., og det kræasjer med tekst, og ikke ikoner eller filoverføring, se forøvring her.. http://www.tweaknetwork.net/idealbb/view.a...9020&sessionID= og her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=95998 Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Min router kræsjer aldri jeg har versjon 5.3.7 .. Send en support request hvis dere har problemer . http://www.netopia.com/en-us/support/contact_us.html Lenke til kommentar
leoss Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 MSN Kræsjer Netopia JA! NGT fikse dette problemet: JA! NGT klar over dette problemet? : JA! Når skal NGT fikse det? : De sier det er en softwarefeil som de skal lage en fix på i løpet av mars. Jeg vet ikke hvilken software, men tipper det er firmwaren, siden dette er den eneste softwaren som NGT har gitt meg. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvis det er en feil så må jo den ligge hos netopia . har noen kontaktet dem om dette ? Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvis det er en feil så må jo den ligge hos netopia .har noen kontaktet dem om dette ? NGT modifiserer sin firmware så det er hos NGT!, de jobber vistnok med en ny release. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Hvis det er en feil så må jo den ligge hos netopia .har noen kontaktet dem om dette ? NGT modifiserer sin firmware så det er hos NGT!, de jobber vistnok med en ny release. Jeg har ikke firmware fra NGT jeg har lastet den rett fra netopia. med tftp i routeren V5.3.7 ., Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Jeg har også dette irriterende problemet. Bortsett fra at jeg kan snakke og sende filer uten problemer. Men dersom jeg skal motta en fil så starter hele netopiaboksen på nytt :- Lenke til kommentar
leoss Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Kan du snakke med MSN Messenger og Netopia 4542 og NGT ADSL? Dette har uikke jeg fått til. Jeg klarer å sende filer i blant, dersom mottaker har MSN MEssenger 5.0, og MS Netmeeting funker fint til både video og voice. Men MSN til snakk..... dette vil jeg gjerne høre mer om... hvordan har du fått til det? Porter, NAT etc... Gjerne bruksanvisning. Leoss (gleder meg til NGT kommer med fix) Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 MSN Voice = Port 6901 Åpne og forwarde... Virker ikke hos meg, men jeg får ikksendt filer heller :x Lenke til kommentar
leoss Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Nei, det virker ikke hos meg heller, det er vel ett år siden jeg forsøkte og NAT'e den porten uten suksess. Men du som kunne snakke med NGT....... fortell fortell.... Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 driver nå og betatester en ny firmware for NGT, og så langt har det løst ALLE problemer som jeg har hatt. Regner med at den legges ut iløpet av en uke, skal gi melding Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er dette lik versjon som den 5.3.7 du får fra netopia.com ? Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 nå lurer jeg bare på om det er forskjell på de to netopiaboksene man får fra ngt.. altså denne og denne Jeg har iallefall den nederste og har problemet.. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er dette lik versjon som den 5.3.7 du får fra netopia.com ? er versjon 5.3.9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå