Rexbatov Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Guardado kunne blitt mye større enn det han er nå, og jeg tror han vil bli større. Han var kanskje verdens største talent sammen med Giovani dos Santos som også ikke har vært så god som forventet. Tenk på Mexico de kommende årene. Dødelig trio i Vela, Giovani og Guardado. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 enn del Blackburn fans vil ha Jeremy Menez også Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Guardado kunne blitt mye større enn det han er nå, og jeg tror han vil bli større. Han var kanskje verdens største talent sammen med Giovani dos Santos som også ikke har vært så god som forventet. Tenk på Mexico de kommende årene. Dødelig trio i Vela, Giovani og Guardado. Itilegg har de flere spillere som dør ut i hjemmlig serie. BBC husker jeg kommenterte nettopp dette, det er såpass mye penger (i lønninger, Faktisk!) i Mexicansk fotball, slik at det ikke alltid lønner seg å dra ut til utenlandske serier, fordi de tjener like bra der de er nå. Jeremy Menez er en utrolig god fotballspiller, men iforhold til hvor talentfull han var før, i Sochaux-drakta, har han dabbet av. Mye pga skader, dessverre. Endret 31. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeremy Menez ja... husker han godt i Sochaux. Men i likhet med Giovani og Guardado, tror jeg han forsatt har potensiale til å bli en klassespiller. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 tror Menez er en god mulighet å få kjøpt inn, tror han kan være ganske intresert å komme til Blackburn Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Menez er nok en mulighet å skaffe, men tror han trenger tid på å tilvende seg den engelske spillestilen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 yeah, men vi har Sergio Peter som en mulighet på starten Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Rykter sier at Pompey og Harry Redknapp har bydd £9m for playmakeren, men Monaco krever så mye som £12m. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det er nok rykter, Monaco har vært linket til flere "storkjøp" denne sommeren, de hadde nok solgt Menez for 9. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 http://www.tottenhamhotspur.com/news/artic...ytothelane.html Tottenham tar helt av i år - som i fjor. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ja, men føler de kjøper litt lurer under Juande Ramos, enn tidligere. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Tottenham har tatt av ja, ser ganske farlige framover, men det var vitterlig ikke der problemene lå i fjor. Helt greit at de kjøper Bentley, og hvis det stemmer at Arsenal får så mye som 45-50%, så er det helt fantastisk. Vi solgte ham for £2.5m i sin tid, og mottar nå gjerne £6-7m til. Leste i dag at Ince har planer om å by £6m på Pennant. Det bør vel være et realistisk rykte, i hvertfall i forhold til Joaquín, Milner og Walcott. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe, absolutt. Og Pennant tror jeg vil bli et glimrende kjøp for den prisen, selv om jeg synes det er litt dyrt med tanke på at Liverpool sine ambisjoner rundt han. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 videoer av eventuelle erstattere: Jermaine Pennant: Se filmen hos Youtube Shaun Wright-Phillips: Joaquin: Aaron Lennon: Se filmen hos Youtube Jeremy Menez: Se filmen hos Youtube Andrés Guardado: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå