mathiasb Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Håper City kjøper han. Trenger virkelig en god høyreving. Han drar ihvertfall ikke til city.. Stikker garantert til Leeds Du skal få lov til å drømme. Vi får se, vi får se Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg tror Bently blir, enkelt og greit fordi de virkelig storklubbene uteblir. Tror neppe Liverpool har interesse av han (egentlig). Men hvis han virkelig stikker, så blir det kanskje til Aston Villa eller City. Aston villa selger nok løpegutten Barry til Liverpool, og casher inn noen kroner (rundt 150 mill, Syk pris!), og bruker det på en offensiv type. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Som Blackburn fan tror jeg at Ince kommer til å få Bentley til å bli i klubben, samme med Roque Santa Cruz for den saks skyld Men forsvinner Bentley har allerede Ince planer om å hente Joaquin fra Valencia som erstatter for Bentley Jeg tror Bently blir, enkelt og greit fordi de virkelig storklubbene uteblir. Tror neppe Liverpool har interesse av han (egentlig).Men hvis han virkelig stikker, så blir det kanskje til Aston Villa eller City. Aston villa selger nok løpegutten Barry til Liverpool, og casher inn noen kroner (rundt 150 mill, Syk pris!), og bruker det på en offensiv type. 150 mill er ikke nok for Bentley, han er verdsatt 175 mill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bentley verdsatt til 175 millioner? Nesten tre ganger mer enn Pennant, som flere mener er bedre. Jaja. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Pennant! Bedre? HAHAHAHAHAHAHA, Bentley er med på landslaget der han blir prioritert foran Aron Lennon og Shaun Wright-Phillips. Der han i tillegg pendler med David Beckham om å starte på banen og Pennant er ikke i nærheten av no landslag som jeg vet. Og prisen på 175 mill er full fortjent etter hvordan han har gjort det de siste årene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 *gjesp* Overpriset, overvurdert osv. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jepp. Han er jo engelsk, og derfor selvfølgelig overpriset deluxe. 175 mill for Bentley er jo bare helt utrolig. Hvem skal liksom gidde å betale noe sånt? Fortsatt litt sjokkert over at Liverpool vurderer å betale såpass mye for Barry også.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Helt enig med cine, Bentley er overvurdert. Men gjør ikke meg noe om han blir solgt for 175 mill. Ryktes at Arsenal har en 45% videresalgsklausul på han. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Arsenal ville bare kvitte seg med Bentley, så det var ikke no klausuler i kontrakten hans da han ble solgt til Blackburn Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Arsenal ville bare kvitte seg med Bentley, så det var ikke no klausuler i kontrakten hans da han ble solgt til Blackburn Bentley havner i Tottenham, bare tidsspørsmål når. Robinson andre veien. Brad til villa. Arsenal har klausul på på videresalg, hørt at dette skal være så mye som 50%. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Som Blackburn fan tror jeg at Ince kommer til å få Bentley til å bli i klubben, samme med Roque Santa Cruz for den saks skyld Men forsvinner Bentley har allerede Ince planer om å hente Joaquin fra Valencia som erstatter for Bentley Jeg tror Bently blir, enkelt og greit fordi de virkelig storklubbene uteblir. Tror neppe Liverpool har interesse av han (egentlig).Men hvis han virkelig stikker, så blir det kanskje til Aston Villa eller City. Aston villa selger nok løpegutten Barry til Liverpool, og casher inn noen kroner (rundt 150 mill, Syk pris!), og bruker det på en offensiv type. 150 mill er ikke nok for Bentley, han er verdsatt 175 mill Hehe, prisen på Bently vet vel egentlig ingen noe om, kun media som "tilater" seg å antyde prisen. Angående Joaquin, dere kan vel egentlig bare drømme. Ja, Valencia skal selge en av sine klassespillere, men spilleren selv velger nok neppe å gå til en middels god PL-klubb som Blackburn, han har andre langt mer lukrative tilbud. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 middels god, jeg er fornærmet :o De er faktisk for tida bedre enn både Tottenham og Newcastle som begge liksom er store Premier League klubber Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Joaquin ble kjøpt foran denne sesongen for 200M så det er nok ikke han som forlater Mestalle. Mestsannsynlig så er det snakk om spillere som Silva, Villa, Vicente, Miguel ++. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Joaquin har spilt for Valencia i tre sesonger allerede Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Han ble kjøpt sommeren 2006, dvs 2006-2007 sesongen. Nå er 2007-2008 sesongen over så det kan ikke kalles tre sesonger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 men da ble han heller ikke kjøpt foran denne sesongen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg vet det, men det er heller ikke tre sesonger. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Joaquin ble kjøpt foran denne sesongen for 200M så det er nok ikke han som forlater Mestalle. Mestsannsynlig så er det snakk om spillere som Silva, Villa, Vicente, Miguel ++. Jupp, dette er mest sansynlig. Tror også at Vicente er den mest aktuelle av de, pga skader og lite spilletid i fjor. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvem skal liksom gidde å betale noe sånt? Fortsatt litt sjokkert over at Liverpool vurderer å betale såpass mye for Barry også.. Tror du egentlig ikke at det er litt av poenget med en så høy prislapp? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Hvem skal liksom gidde å betale noe sånt? Fortsatt litt sjokkert over at Liverpool vurderer å betale såpass mye for Barry også.. Tror du egentlig ikke at det er litt av poenget med en så høy prislapp? Alt er ikke ment for å skjønne heller Skjønte heller ikke at United gadd å kjøpe Carrick for 18 millioner pund (eller det er en mulighet for at det kan bli så høy pris). - Men nå skjønner jeg hvorfor! Endret 21. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå