Gå til innhold

Bentley-sagaen. Hvor drar han?


Artec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror Bently blir, enkelt og greit fordi de virkelig storklubbene uteblir. Tror neppe Liverpool har interesse av han (egentlig).

Men hvis han virkelig stikker, så blir det kanskje til Aston Villa eller City. Aston villa selger nok løpegutten Barry til Liverpool, og casher inn noen kroner (rundt 150 mill, Syk pris!), og bruker det på en offensiv type.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som Blackburn fan tror jeg at Ince kommer til å få Bentley til å bli i klubben, samme med Roque Santa Cruz for den saks skyld :) Men forsvinner Bentley har allerede Ince planer om å hente Joaquin fra Valencia som erstatter for Bentley

 

Jeg tror Bently blir, enkelt og greit fordi de virkelig storklubbene uteblir. Tror neppe Liverpool har interesse av han (egentlig).

Men hvis han virkelig stikker, så blir det kanskje til Aston Villa eller City. Aston villa selger nok løpegutten Barry til Liverpool, og casher inn noen kroner (rundt 150 mill, Syk pris!), og bruker det på en offensiv type.

150 mill er ikke nok for Bentley, han er verdsatt 175 mill

Lenke til kommentar
Arsenal ville bare kvitte seg med Bentley, så det var ikke no klausuler i kontrakten hans da han ble solgt til Blackburn

 

Bentley havner i Tottenham, bare tidsspørsmål når. Robinson andre veien. Brad til villa.

Arsenal har klausul på på videresalg, hørt at dette skal være så mye som 50%.

Lenke til kommentar
Som Blackburn fan tror jeg at Ince kommer til å få Bentley til å bli i klubben, samme med Roque Santa Cruz for den saks skyld :) Men forsvinner Bentley har allerede Ince planer om å hente Joaquin fra Valencia som erstatter for Bentley

 

Jeg tror Bently blir, enkelt og greit fordi de virkelig storklubbene uteblir. Tror neppe Liverpool har interesse av han (egentlig).

Men hvis han virkelig stikker, så blir det kanskje til Aston Villa eller City. Aston villa selger nok løpegutten Barry til Liverpool, og casher inn noen kroner (rundt 150 mill, Syk pris!), og bruker det på en offensiv type.

150 mill er ikke nok for Bentley, han er verdsatt 175 mill

Hehe, prisen på Bently vet vel egentlig ingen noe om, kun media som "tilater" seg å antyde prisen.

Angående Joaquin, dere kan vel egentlig bare drømme. Ja, Valencia skal selge en av sine klassespillere, men spilleren selv velger nok neppe å gå til en middels god PL-klubb som Blackburn, han har andre langt mer lukrative tilbud.

Lenke til kommentar
Hvem skal liksom gidde å betale noe sånt? Fortsatt litt sjokkert over at Liverpool vurderer å betale såpass mye for Barry også..

 

Tror du egentlig ikke at det er litt av poenget med en så høy prislapp?

Alt er ikke ment for å skjønne heller :ermm:

Skjønte heller ikke at United gadd å kjøpe Carrick for 18 millioner pund (eller det er en mulighet for at det kan bli så høy pris). - Men nå skjønner jeg hvorfor! :D

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...