Gå til innhold

Bentley-sagaen. Hvor drar han?


Artec

Anbefalte innlegg

David Bentley har nå gått til ledelsen i klubben å sagt at han ønsker å forlate klubben til fordel for Champions League-fotball. Bentley ønsker å spille i England, og har dermed ikke så mange alternativer. Skulle han ønske fast plass i tillegg, er alternativene desto mindre. Bentley er for tiden en av beste engelske høyrevingene i ligaen, men jeg tror ikke at han kan regne med fast plass hos noen av de "fire store". Bellamy ble jo lovet gull og grønne skoger da han forlot Blackburn til fordel for Liverpool, og endte ikke lenge etter opp i West Ham. Noen sier meg at Bentley fort kan lide en lignende skjebne skulle han dra til en "topp fire" klubb. Tror Bentley bør holde seg der han er, men det ser dessverre ut til å være sjanseløst..

 

Så hvor ender han opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Han er ikke en nødløsning for oss - ingen i klubben vil ha ham. Vi har jo Pennant som jeg mener er minst like god. Dessuten har vi Kuyt og Babel som jeg foretrekker foran Bentley i tillegg til nevnte.

Lenke til kommentar
Virker som om han er en nødløsning for Liverpool. Klarer ikke helt å se at han er god nok for Liverpool eller Chelsea. Tipper han ender opp i en klubb tett under de "fire store".

 

Blackburn er rett under de "fire store"

 

Han er ikke en nødløsning for oss - ingen i klubben vil ha ham. Vi har jo Pennant som jeg mener er minst like god. Dessuten har vi Kuyt og Babel som jeg foretrekker foran Bentley i tillegg til nevnte.

 

Pennant er vel så god ja , han har slitt med skader og er veldig undervurdert . kampene han spillte bra for Liverpool var han en av det beste på banen . Sats heller på Pennant , vi bør heller ha en venstre ving som kan krige med Babel .

Lenke til kommentar
Blackburn er rett under de "fire store"

 

Joda, sant det :) Poenget mitt var egentlig at jeg tviler sterkt på at han havner i Liverpool, United, Chelsea eller Arsenal.

 

Han er ikke en nødløsning for oss - ingen i klubben vil ha ham. Vi har jo Pennant som jeg mener er minst like god. Dessuten har vi Kuyt og Babel som jeg foretrekker foran Bentley i tillegg til nevnte.

 

Nei var visst bare avisens verk det. Og er enig i at Bentley ikke vil styrke Liverpool nevneverdig. Men vi trenger nye vinger etter min mening.

Lenke til kommentar

Det virker som om de fire store ikke "liker" at andre lag har spillere som presterer!! Tror Bentley vil få minimalt med spilletid uansett hvilken av disse han skulle dra til.. Men får Blackburn 15 mill pund for han, så må d nok finnes erstatter som kan være bedre/jevngod til den prisen!!

 

Jeg tror det er best for Bentley om han holder seg i Blackburn et par sesonger til, og utvikler seg der, før han evt. går videre.. Men han hører vel ikke på meg..

Lenke til kommentar

Virkelig nødvendig med en egen tråd for en spiller av det kaliberet? For Liverpools del får vi håpe han ikke ender opp i den helrøde drakta, da sitter Liverpool med to tidligere Arsenal-vinger av altfor lav klasse. Ser ikke helt hvor hans skal få plass på Chelsea heller, han ender vel opp som Sidwell der. Tottenham bør han ikke gå til, som tidligere Gooner, så da sitter vi igjen med Newcastle eller at han blir i Blackburn.

Lenke til kommentar

Bentley er jo en god spiller, som har blomstret under Mark Hughes' ledelse. Nå som Mark Hughes er borte, gjenstår det å se om Bentley også går, men hvis han vet hva som er best for seg selv så bør han bli.. Men nå har riktignok Aston Villa lagt inn ett bud på 15 mill for han..

Lenke til kommentar
Det virker som om de fire store ikke "liker" at andre lag har spillere som presterer!!

 

Med en gang en spiller presterer bra så blir han linket til en større klubb, det er vel ikke så rart? Enten det en genuin interesse eller bare rykter fra avisene. De kjøper jo så klart for å styrke egen stall, ikke for å svekke motstanderen..

Lenke til kommentar
Det virker som om de fire store ikke "liker" at andre lag har spillere som presterer!!

 

Med en gang en spiller presterer bra så blir han linket til en større klubb, det er vel ikke så rart? Enten det en genuin interesse eller bare rykter fra avisene. De kjøper jo så klart for å styrke egen stall, ikke for å svekke motstanderen..

 

Kall det hva du vil, men jeg tviler på at Craig Bellamy forsterket Liverpool da han gikk fra Blackburn

Lenke til kommentar
Kall det hva du vil, men jeg tviler på at Craig Bellamy forsterket Liverpool da han gikk fra Blackburn

 

Så du tror Liverpool kjøpte Bellamy for £6M fordi de ville ødelegge for Blackburn? Eller fordi Liverpool ville svekke Blackburn før neste sesong? :roll:

 

Liverpool trengte en spiss med fart og hadde tro på Bellamy. Om han slo til eller ikke kan man jo så klart diskutere, men det er har ingenting med saken å gjøre. Selvfølgelig kjøper toppklubber spillere de har tro på kan styrke stallen, enten med en gang eller i framtiden. Å tro noe annet er en smule paranoid..

Lenke til kommentar

Tviler på at han drar til Lpool siden jeg er ganske sikker på at Rafa ikke ser på han som en god nok spiller (i hvertfall i forhold til kjøpesummene det er snakket om £15 mill). Jeg tror han vil fortsette i England i ny klubb som ikke er blant topp 5 (Chelski, Manu, Arsenal, Lpool og Tottenham)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...