Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hei, Jeg ønsker egentlig bare å dele min erfaring på hvordan jeg ble kvitt min årelange trykkhodepine. Jeg hadde nemlig prøvd alt i forkant. Først søkte jeg rundt om på nettet. Jeg fant så en fysioterapeut som hadde skrevet en del innlegg om behandling av ulike typer plager. Jeg begynte å lese om innlegget som handlet om Cervikogen Hodepine og hvordan han jobbet med slike. Jeg bestemte meg for hvertfall å la han undersøke meg og høre hva han hadde å si. Helt utrolig opplevelse. Etter noen spørsmål om hvor hodepinen satt la jeg meg ned på benken og han kjente på nakken rett under skallen. Samtidig som han gjorde noen bevegelser fremprovoserte han hodepinen på samme sted. Der har vi problemet sa han. Han behandlet meg 2 ganger og jeg fikk veiledning til hva jeg selv skulle gjøre hjemme. Resultatet er at jeg er frisk som en fisk og endelig kvitt den plagsomme hodepinen. Takk til den unge herren i Moss ved ART Norge Klinikken. Absolutt verdt kjøreturen fra Bærum. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tør jeg spørre hva slags hodepone det var, dvs hvor den satt på hodet feks? Lenke til kommentar
freerun Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Fint om du forklarer litt nærmere. Har hatt spenningshodepine i snart fem år. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har også blitt frisk fra spenningshodepine etter behandling fra fysio. Nå lå det mye bak hodepinen jeg hadde, bare så det er sagt. (Kan komme av og til nå og, men veldig sjeldent). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå