gonzalez7 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er det mulig å forstørre et bilde uten at kvaliteten blir nevneverdig forverret, uten at jeg må investere i programmer jeg må betale for? Jeg tviler, men spør likevel. Er snakk om et bilde på 50x50 som i hvert fall skulle vært 100x100. Nå har jeg bare Microsoft Paint og Paint.net. Lenke til kommentar
gonzalez7 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Kom til å tenke på Piclens (Firefox), som kanskje kan forstørre bildet uten at kvaliteten blir helt skrekkelig. Så kunne jeg tatt et skjermbilde, eller screenshot. Men hvis jeg skulle gjort bildet søkbart hos f.eks. google, hvordan er det best å gjøre det når jeg ikke har hjemmeside? Bildr, imageshack, freewebs? Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 har du prøvd å Forstørre bilde 10% om gangen. det kan hende du får et bra resultet av det. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kom til å tenke på Piclens (Firefox), som kanskje kan forstørre bildet uten at kvaliteten blir helt skrekkelig. Så kunne jeg tatt et skjermbilde, eller screenshot. Men hvis jeg skulle gjort bildet søkbart hos f.eks. google, hvordan er det best å gjøre det når jeg ikke har hjemmeside? Bildr, imageshack, freewebs? Nja, jeg ville faktisk brukt www.bldr.no Den er knall, men om bildet blir søkbart vet jeg ikke, men den blir iallefall linkbar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå