eUnaas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Etter at jeg kjøpte meg ny mobil har også en rekke av mine bankort blitt avmagnetisert. Kan dette ha noen sammenheng? Kan noen mobiler avmagnetisere kort? Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Alle mobiler med en høyttaler klarer dette fint. Du burde aldri ha bankkortet sammen med mobilen, gjelder egentlig alle typer kort med magnetstripe. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skyvetelefoner har i tillegg magneter som kontrollerer om telefonen er "åpen" eller "lukket". Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Saken er at jeg har aldri hatt problem med dette før, selv om mobilen har ligget inntil kortet. Kan det ha noe med at min nye mobil har wifi? (det er eneste forskjell jeg kommer på) Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Neppe. Jeg har aldri hatt problemer med wifi i hvertfall. Forøvrig har jeg hatt ulike bankkort i 15 år nå og aldri opplevd avmagnetisering, selv om jeg ikke akkurat har gått inn for å beskytte kortene. Jeg tipper det er tilfeldigheter som avgjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå