Vegard_Haug Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Mørk og skitten fremtidskrig. Se videoen Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Wow ser bra ut, når kommmer dette ut mon tro? Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Håper bare de klarer å gjenskape magien til den orginal DoW. Må si jeg ble noe skuffa over expansionsa :/ Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 i følge gamspot kommer det ut andre kvartal 2009, men jeg tror nok jeg må dessverre ha ny pc for å spille dette fanken! Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har inntrykket av at DoW II kommer ikke til å involvere base-bygging i hele tatt. Istedet har mann et begrenset antall squads (4 eller noe sånt) man kan sette i bruk, som bygger opp XP over hvert multiplayer game og som kontrolleres likt CoH. Dvs AIen vil sørge for at unitene i hver squad selv bestemmer om de vil ta cover, benytte antitank greier på vehicles osv, mens du bestemmer hvor de går, hva slags våpen de har tilgjengelig og diverse strategiske ting. Men mange virker som de tror det bare blir DoW 1 i CoH motoren, så det blir spennende å se. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Huff, hvis det blir tilfellet hopper jeg glatt over DoW2. Det er ille nok å bli gruset av personer som har spilt mer og er bedre enn deg, men at de skal ha fordel fordi deres tropper har mer exp blir for latterlig ubalansert til at jeg gidder Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 At tropper får erfaringspoeng er i campaign modus, Relic har sagt litt av hvert ang. DoW2 - både offisielt og uoffisielt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 I campaign osv er det helt greit, bare det ikke blir slik på multiplayer... Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ser ut som man kan sprenge broer slik som på CoH, og jump packs har muligheten til å fly tilbake til trygg grunn. Stilig. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Mener det er låst til campaign ja Ghaundan, isammen med utstyr som man kan ta med til troppene gjennom campaign modusen. Tropper med jump/jet packs reagerer automatisk når f.eks brua de står på sprenger Lenke til kommentar
latslask Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 DoW 1 war kjempe bra, hvis de klarer å gjenskape den samme sjarmen med CoH motoren tror jeg dette kan bli et sikkelig bra spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg