abs Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hejsann, skal gå til innkjøp av en prosjektor, men har ikke spess peil så spør dere. om hvilken jeg burde kjøpe.. har tenkt å bruke sånn ca 9-15 tusen på den. skal ikke ha det råeste, men ikke det dårligste heller. -takk:) Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg hadde anbefalt enten en BenQ W5000 eller en Epson EMP TW1000, som er begge 1080p prosjektorer. Har selv en BenQ fra 2007, og den fungerer strålende enda. Service'en deres er også noe av det beste jeg har opplevd. Opprinnelig tenkte jeg på å bruke den sammen med et grått lerret, men det trengs ikke i det hele tatt (både AVShop og Nettdata anbefalte hvitt, etter tilbakemelding fra kunder). Bildekvaliteten er utmerket... jeg kalibrerte min i studio (jobber med lyd-til-bilde redigering), men man kan egentlig bare ta den rett ut av esken, sette den på, og ikke stille inn noen ting og få et helt rått bilde (ialtfall for en PJ i denne prisklassen). Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Enig med CosmoK her. Gå for en BenQ W5000 eller noe i den duren. Epson TW1000 er også et bra valg. Sjekk innom AVShop.no. En Sony AW15 kan også være et alternativ, dog den kun koster 8000(?), så er det bare 720p go ikke 1080p som de andre som er nevnt da.. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Finn en butikk med lampegaranti. Er noe dritt å kjøpe ny pære for 3000,- etter 500 timer. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 mener at både AVShop, HiFi Klubben og Soundgarden (tidligere HiFi Centeret) har lampegaranti på de fleste PJer de fører.. er vell på 2år/2000 timer eller noe slikt som oftest? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har hatt en Epson EMP-S1L siden julen 2004 og har ikke skiftet pære siden da, og bildet er fortsatt bra. Tipper at den har kjørt 4000 timer, er dette vanlig? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå