Gå til innhold

Problem med og spele av fil i wmp11

Neddo

Anbefalte innlegg

Har ei avi fil som eg har problem med og spele av i WMP11 (windows media player 11). Den funger heilt fint i VLC. Har installert den siste K-Lite Mega Codec pakken men det hjelper ikkje kva andre type codec kan være aktuelt? Er ein video i frå ein reprasjon av eit rør.

Har lasta opp fila på sendiut (er på 16,4 mb) her er linken: http://senduit.com/0aefb8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du bruker win XP, prøv å installér wmp11 på nytt. ( http://download.microsoft.com/download/0/9...sxp-x86-enu.exe ).

(Kan kansje prøve det hvis du kjører Vista óg).

Har testa med fleire pc'ar (XP (SP2 og SP3) og Vista). Blir lagar i eit spesielt type format når du filma med kamera. Testa og konventer fila so eg trur eg går for det, noken som veit om eit bra program som kan konventer til avi eller mpeg (må være gratis).

Endret av Neddo
Lenke til kommentar

Her var det litt rot:

VLC nytter seg av eigne interne filter, og er dermed heilt uavhengig av kva kodekar som er installert på systemet. Media Player Classic derimot, er ein DirectShow-basert avspelar, på same måte som WMP. Kan ein ikkje spele av fila i WMP, so vil ein høgst sannsynleg ikkje kunne spele den av i MPC.

Fila fungerer utan problem i WMP, problemet ditt er nok at K-Lite har øydelagd kodek-«systemet» på maskina di, slik kodekpakkar av og til gjer. For å ordne dette må du avinstallere K-Lite, og installere ein annan dekoder. Eg kan anbefale ffdshow. Denne kan dekode det meste av video, inkludert DivX, som din video er.

Lenke til kommentar
Her var det litt rot:

VLC nytter seg av eigne interne filter, og er dermed heilt uavhengig av kva kodekar som er installert på systemet. Media Player Classic derimot, er ein DirectShow-basert avspelar, på same måte som WMP. Kan ein ikkje spele av fila i WMP, so vil ein høgst sannsynleg ikkje kunne spele den av i MPC.

Fila fungerer utan problem i WMP, problemet ditt er nok at K-Lite har øydelagd kodek-«systemet» på maskina di, slik kodekpakkar av og til gjer. For å ordne dette må du avinstallere K-Lite, og installere ein annan dekoder. Eg kan anbefale ffdshow. Denne kan dekode det meste av video, inkludert DivX, som din video er.

Fungera fint, tusen takk for hjelpen :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...