Jpettersen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 For ei stund sida laga eg eit tilt/shift objektiv og ein guide til korleis eg har laga det. Eg tenkte kanskje noko ville ha interesse for dette, difor har eg lagt guiden ut på bloggen min. GUIDEN FINN DU HER! Kommentarar og spørsmål er meget velkomne Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Brilliant! Slikt liker jeg å se! Hadde fotografering vært en mindre sær hobby hadde du lett kommet på Norge Rundt. Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Brilliant! Slikt liker jeg å se! Hadde fotografering vært en mindre sær hobby hadde du lett kommet på Norge Rundt. Haha Eg har no laga mykje anna som er meir uvanleg enn dette, vil eg påstå. Men det er berre å gje det eit forsøk. I tillegg til at det er billig, er det kjekt å bygge. Men det er ikkje til å leggje skjul på at dette er for dei litt "spesielt interesserte" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ey! I know you! Visste eg kjente igjen det kamerarattet! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Morsomt prosjekt. Det finnes jo flere slike prosjekter ute på nettet, men din er en av de minst kompliserte jeg har sett. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Haha Eg har no laga mykje anna som er meir uvanleg enn dette, vil eg påstå. Men det er berre å gje det eit forsøk. I tillegg til at det er billig, er det kjekt å bygge. Men det er ikkje til å leggje skjul på at dette er for dei litt "spesielt interesserte" Vi "spesielt interesserte" må jo også ha noen å drive med. Bra jobba Pettersen Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Ey! I know you!Visste eg kjente igjen det kamerarattet! Haha! Morsomt å møte deg her, Kim Opprinneleg hadde eg tenkt å bruke eit vanleg mellomformatobjektiv slik som her, men eg fann ut at kostnadane ville bli høge. Difor bestemte eg med for å satse på eit prosjektorobjektiv i staden sidan det er mykje billegare. Eg funderte lenge på korleis eg skulle montere belgen, men kom heldigvis på ein fiks idè etter ein tur på clas ohlson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå