Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 jeg trodde pskontrollern var bra helt til jeg prøvde 360. det er for det første to ting de bør forbedre. bytte om på den ene joysticken slik at den blir som på 360. og ordne de forferdelige gass og brems knappene bakpå kontrollern. de er jo mer eller mindre av og på. og ikke så smooth som på 360. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, akkurat som det bare skulle vært laget en konsoll, hadde vært mye bedre uten alle disse kopiene. Nei, vent nå litt... Så lenge etterligningene er bra for kunden (oss) så klager ikke jeg. Ja, for jeg mente at det bare skulle være nintendo på markedet.. hehehe... Men jeg tipper at hvis du kommer over et eventuelt "beskyttelsesstadiet" av din konsoll (som det kan minne om), ser du hva jeg mener. Er jo ikke til å komme utenom at nintendo har vært først ute med noen revolusjonerende ting. Rumblepacken er jo også et eksempel. Sånn vil det nok også være i fremtiden ser det ut som, da det virker som det er nintendo som tør å satse nytt, og være nytenkende. Men for all del, er utrolig glad for at Playstation og Microsoft tar etter (for å få ting videre), men hadde jo vært artig om de kanskje ville komme opp med noe helt eget og nytt også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 de som klager på kontrollene til PS3 bør kjøpe dualshock3-kontrollen. Den er utrolig mye bedre å holde i, og den har en høyere kvalitetsfølelse. Ingen knirking, og passe tung (imotsetning til dritt-kontrollen som følger med...) Veldig enig, menn den har fortsatt de samme elendeig L2 or R2 knappene. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 One controller to rule them all: Tastatur + Mus Legger vi spøken til side så ville jeg nok tro at en slik kontroller ville vært litt for lite, litt sent. Selv om det kan bli spennende å se hva de kan utgjøre med Cell prosessor og en slik kontroller. Kanskje få til ganske heftig fysikk osv.. som Wii ikke har maskinavre til. Ser for meg SKIKKELIG sverd/pil og bue slossing. Lenke til kommentar
onkelRoar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, akkurat som det bare skulle vært laget en konsoll, hadde vært mye bedre uten alle disse kopiene. Nei, vent nå litt... Så lenge etterligningene er bra for kunden (oss) så klager ikke jeg. Ja, for jeg mente at det bare skulle være nintendo på markedet.. hehehe... Men jeg tipper at hvis du kommer over et eventuelt "beskyttelsesstadiet" av din konsoll (som det kan minne om), ser du hva jeg mener. Er jo ikke til å komme utenom at nintendo har vært først ute med noen revolusjonerende ting. Rumblepacken er jo også et eksempel. Sånn vil det nok også være i fremtiden ser det ut som, da det virker som det er nintendo som tør å satse nytt, og være nytenkende. Men for all del, er utrolig glad for at Playstation og Microsoft tar etter (for å få ting videre), men hadde jo vært artig om de kanskje ville komme opp med noe helt eget og nytt også. Nintendo sin Wii kan ikke erstatte det du får med en PS3, dem er konkurenter bare mot hverandre hvis en kunde kun skal ha en spillkonsoll, eller at det økonomiske spiller inn. Det er STORE grunnleggende forskjeller på Wii og PS3. Har du ikke merka det? Selvfølgelig har du det. Derfor har jeg begge konsollene å er kjempefornøyd med begge to. Skal du ha den gode Wii følelsen så må en bruke en Wii konsoll, det samme med PS3, nytter ikke å sette på Wiien å få fram den gode PS3 følelsen! Så en bedre håndkontroll til PS3 ønskes velkommen, å hvis det kommer en bedre en til Wii så vil jeg ønske den velkommen også Sånn er det bare eller? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Ja, for jeg mente at det bare skulle være nintendo på markedet.. hehehe... Men jeg tipper at hvis du kommer over et eventuelt "beskyttelsesstadiet" av din konsoll (som det kan minne om), ser du hva jeg mener. Jaggu, der fikk jeg den og. Fanboy uansett hva en mener. Vet jo for så vidt at det ikke var det du mente, men det går langs den samme skinnen. Bare fordi noen har laget noe som er bra så betyr ikke det at de har enrett på det (iallefall så lenge det ikke er nøyaktig kopi ^^). La heller alle få nytte godene, ikke være så opphengt i hvem som kom med det først. Endret 17. juni 2008 av Snesopp Lenke til kommentar
DKH Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, for jeg mente at det bare skulle være nintendo på markedet.. hehehe... Men jeg tipper at hvis du kommer over et eventuelt "beskyttelsesstadiet" av din konsoll (som det kan minne om), ser du hva jeg mener. Jaggu, der fikk jeg den og. Fanboy uansett hva en mener. Vet jo for så vidt at det ikke var det du mente, men det går langs den samme skinnen. Bare fordi noen har laget noe som er bra så betyr ikke det at de har enrett på det (iallefall så lenge det ikke er nøyaktig kopi ^^). La heller alle få nytte godene, ikke være så opphengt i hvem som kom med det først. Helt enig. Skal selv gå til innkjøp av PS3 nå. Men det jeg vil ha frem, er at det virker som det alltid er nintendo som må gå i spissen for det nytenkende. Skulle ønske de andre også hadde tørt det... Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vet ingen at MS faktisk var først? Før 2000 slapp de ut en kontroller med gyro til PC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ein del her inne er nok klar over det, men den gang slo det aldri ann Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nytter ikke med en spesiell kontroller uten parallellansering av mange gode spill som avhenger eller blir bedre av den. Lenke til kommentar
Technorocker Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Synes det er fint Sony lager en ny kontroll. Sixaxis er jo helt grusom! Playstation-kontroller genrelt, egentlig. Håper den blir større og mer behagelig og holde i. Den nye kontrollen er helt lik omtrent. Den veier litt mer bare...+ at den rister. Det er nesten ikke noe forskjell, men må innrømme at det var tøft å spille Army og Two med Dualshock 3. Rista no sinnsykt. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 For meg som er garva bruker av DualShock 2 var forskjellen som natt og dag. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Det er vibreringen man savnet aller mest og det fikk vi endelig, så Lenke til kommentar
Technorocker Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er vibreringen man savnet aller mest og det fikk vi endelig, så Vibreringen er sinnsykt karftig! Det er digg!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Var vel kraftigere på DS2 meiner eg å huske, men den var jo med ledning. Syns den fungerer optimalt nok ihvertfall på DS3 mtp. den er trådløs Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Bør prøve MetalGearSolid4 og dualshock3. Det er en bra kombinasjon. Ganske mange nyanser med vibrering de har klart å presse ut av den kontrollen. btw: Har noen prøvd å holde original kontroller (sixaxis) opp mot lys? Er den delvis gjennomsiktig? det er den ene kontrollen min... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 De tidligste sixaxis kontrollene var gjennomsiktige opp mot sterkt lys ja Seinere utgaver er stort sett heilt svarte etter min erfaring. MGS spillene har alltid gjort god bruk av rumble, dette blei eg minnet på ved siste gjennomspilling av 1,2 og 3 på PS3`en min (selvfølgelig med DS3) og i morra ankommer endelig MGS4. Eg kan knappt vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg