Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En ting jeg ikke skjønner, når man skal hele tiden drive og vifte og alt annen mulig dilldall med Wii kontrolleren, blir man aldri dritalei eller sliten av det? La oss si man skal kose seg med et spill en gode 5-6 timer, må jo være ren helvette å sitte der og slå i løse lufta såpass lenge. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Like lett som du får krampe av og spille med en vanlig Ps kontroll , blir du sliten i underarmen av wii moten Dette bedrer seg jo selvfølgelig med tiden. jeg fikk krampe sikkert 10 ganger første timene med guitar hero 3. Nå er finger nr 3 like responsiv som alle de andre i Guitar Hero Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nå har jeg hatt en del lange seanser med vanlige kontrollere og skal si at jeg har aldri fått noe krampe/ubehag. Kanskje jeg er en av de få heldige? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 nei , du er ikke godkjent som gamer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den der svei helt inn til hjerterota. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 No harm done? Ontopic : hvorfor ble det ikke noe av den boomerang kontrolleren som de først skulle ha til ps3? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ontopic : hvorfor ble det ikke noe av den boomerang kontrolleren som de først skulle ha til ps3? Fordi den sugde og ingen fans ville ha den. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Seff ikke. Hmm akkurat den tror jeg ikke falt i smak hos publikum i det hele tatt, tror folk var enige om at den var bare for stor og ubehagelig og ville tilbake til originalen. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Okey. synes den var litt modig designet . Min teori er at den boomerang kontrolleren var lettere og styre sixaxis med. men kansje de så at potensialet ikke var så enormt som de håpet ? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vel markedet (forbrukere) var i utgangspunktet veldig negative til hele konseptet, så tror Sony ga etter presset mer eller mindre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 PS3 kontrollen inneholdt vel ingen sixaxis funksjon på det stadeiet ein gang. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ok mala Det var vel i et desperat gisp de la til sixaxis , etter at nintendo viste fram sitt konsept? Grunnen til at jeg tenker desperat , er jo som mala sier. sixaxis skulle egentlig ikke være med Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En ting jeg ikke skjønner, når man skal hele tiden drive og vifte og alt annen mulig dilldall med Wii kontrolleren, blir man aldri dritalei eller sliten av det? La oss si man skal kose seg med et spill en gode 5-6 timer, må jo være ren helvette å sitte der og slå i løse lufta såpass lenge. Tja, etter over året i samme hus som min Wii må jeg bare si, ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er godt det finnes f.eks fotballspill, så man får brukt alle kontrollene samtidig.. (Særlig når jeg er vert, får da får jeg jo 1.player (beste kontroll).. men det hoper seg litt opp med kontroller her nå.. 6 til n64, 5 til ps2, 1 til GC, 2 til 360, 2 til PS3, 4 Wiimotes + 2 nunchuck Ekstrautstyr: 2 singstar mikrofoner, 2 gitarer, 1 trommesett, 1 RB mikrofon, 1 eyetoy Summerer 29 ulike kontrollere som ligger i skapet/Rundt om kring på rommet.. Jeg har fått nok av kontroller.. (Ikke egentlig, liker nye måter og styre på, så jeg er egentlig positiv til denne også! Ser jo litt morsom ut.. ) Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 The return of the boomerang! Lenke til kommentar
DKH Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Uten at jeg er noen nintendo-fanboy, så er det vel bare å innrømme at nå fortsetter vel bare ting litt som det "alltid" før. Nintendo finner på noe, de andre tar etter.. Er vel slik det har vært før og. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, akkurat som det bare skulle vært laget en konsoll, hadde vært mye bedre uten alle disse kopiene. Nei, vent nå litt... Så lenge etterligningene er bra for kunden (oss) så klager ikke jeg. Lenke til kommentar
Lortsamler Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor både Sony og Microsoft ikke bare kan holde seg til de tradisjonelle kontrollerne sine?! Hvertfall ut denne generasjonen. Vi trenger vel ikke en haug av forskjellige kontroller liggende rundt om kring i leiligheten?! Nå har jeg to stk Gamecube kontrollere, en classic kontroll, to nunchucks, to wiimotes, to xbox 360 spaker, to xbox(original) spaker, og mest sansynlig ps3 med to ps3 spaker i sommer... satan. Running out of room. Enkelt svar... Markedsandeler og atter markedsandeler. Det absolutt største markedet finner du blandt folk som ikke er drevne gamere. Selv om jeg personlig syns Nintendo aldri har vært noe teknisk vidunder,så kan man ikke unnlate å se hva Nintendo har klart igjennom årene,til tross for at konsollene demes er underlegen alt annet man finner på markedet. Lenke til kommentar
runela Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) En ting jeg ikke skjønner, når man skal hele tiden drive og vifte og alt annen mulig dilldall med Wii kontrolleren, blir man aldri dritalei eller sliten av det? La oss si man skal kose seg med et spill en gode 5-6 timer, må jo være ren helvette å sitte der og slå i løse lufta såpass lenge. Du har neppe spillet wii? For og si det slik. Reklamene om hvordan man bruker kontrolleren er svert overdreven. Jeg for eks. når jeg spilte gjennom mario galaxy og zelda TP satt jeg fint og rolig i sofaen med spaken pent plassert i fanget. Hendte bare av og til når jeg måtte løfte litt på håndleddet for og slå ann et slag så var den strakt tilbake i fanget. De fleste spill til wii trenger du ikke sitte og vifte som en tulling. Den oppfatter svert godt små bevegelser og er faktisk en utrolig god kontroller. Men når jeg for eks spiller Harvest moon MM som du kan velge selv om du vil riste i spaken eller trykke Z knappen for og gjøre forsjellig har du jo en mulighet selv og velge.. og av og till når jeg er lei av og sitte og trykke kan det være greit og bare vifte 1cm med kontrollern for at ting skal skje.... Synes det lukter fake av den xbox kontrollerne vi har sett bilder av i denne artiklen. Og tror ikke nintendo godtar at de kopierer en kontroll så lik med tanke på at de nettopp har saksøkt nyko for deres trådløse nunchuk... Endret 17. juni 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 de som klager på kontrollene til PS3 bør kjøpe dualshock3-kontrollen. Den er utrolig mye bedre å holde i, og den har en høyere kvalitetsfølelse. Ingen knirking, og passe tung (imotsetning til dritt-kontrollen som følger med...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg