Gå til innhold

Sony lager ny håndkontroll? (PS3)

Anbefalte innlegg

En ting jeg ikke skjønner, når man skal hele tiden drive og vifte og alt annen mulig dilldall med Wii kontrolleren, blir man aldri dritalei eller sliten av det? La oss si man skal kose seg med et spill en gode 5-6 timer, må jo være ren helvette å sitte der og slå i løse lufta såpass lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Like lett som du får krampe av og spille med en vanlig Ps kontroll , blir du sliten i underarmen av wii moten :)

Dette bedrer seg jo selvfølgelig med tiden. jeg fikk krampe sikkert 10 ganger første timene med guitar hero 3. Nå er finger nr 3 like responsiv som alle de andre i Guitar Hero

Lenke til kommentar
En ting jeg ikke skjønner, når man skal hele tiden drive og vifte og alt annen mulig dilldall med Wii kontrolleren, blir man aldri dritalei eller sliten av det? La oss si man skal kose seg med et spill en gode 5-6 timer, må jo være ren helvette å sitte der og slå i løse lufta såpass lenge.

Tja, etter over året i samme hus som min Wii må jeg bare si, ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det er godt det finnes f.eks fotballspill, så man får brukt alle kontrollene samtidig.. :)

(Særlig når jeg er vert, får da får jeg jo 1.player (beste kontroll).. men det hoper seg litt opp med kontroller her nå..

6 til n64, 5 til ps2, 1 til GC, 2 til 360, 2 til PS3, 4 Wiimotes + 2 nunchuck

Ekstrautstyr:

2 singstar mikrofoner, 2 gitarer, 1 trommesett, 1 RB mikrofon, 1 eyetoy

Summerer 29 ulike kontrollere som ligger i skapet/Rundt om kring på rommet.. Jeg har fått nok av kontroller.. :) (Ikke egentlig, liker nye måter og styre på, så jeg er egentlig positiv til denne også! Ser jo litt morsom ut.. :) )

Lenke til kommentar

Uten at jeg er noen nintendo-fanboy, så er det vel bare å innrømme at nå fortsetter vel bare ting litt som det "alltid" før. Nintendo finner på noe, de andre tar etter.. Er vel slik det har vært før og.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor både Sony og Microsoft ikke bare kan holde seg til de tradisjonelle kontrollerne sine?! Hvertfall ut denne generasjonen. Vi trenger vel ikke en haug av forskjellige kontroller liggende rundt om kring i leiligheten?! Nå har jeg to stk Gamecube kontrollere, en classic kontroll, to nunchucks, to wiimotes, to xbox 360 spaker, to xbox(original) spaker, og mest sansynlig ps3 med to ps3 spaker i sommer... satan. Running out of room.

Enkelt svar... Markedsandeler og atter markedsandeler. Det absolutt største markedet finner du blandt folk som ikke er drevne gamere. Selv om jeg personlig syns Nintendo aldri har vært noe teknisk vidunder,så kan man ikke unnlate å se hva Nintendo har klart igjennom årene,til tross for at konsollene demes er underlegen alt annet man finner på markedet.

Lenke til kommentar

Du har neppe spillet wii? For og si det slik. Reklamene om hvordan man bruker kontrolleren er svert overdreven. Jeg for eks. når jeg spilte gjennom mario galaxy og zelda TP satt jeg fint og rolig i sofaen med spaken pent plassert i fanget. Hendte bare av og til når jeg måtte løfte litt på håndleddet for og slå ann et slag så var den strakt tilbake i fanget. De fleste spill til wii trenger du ikke sitte og vifte som en tulling. Den oppfatter svert godt små bevegelser og er faktisk en utrolig god kontroller. Men når jeg for eks spiller Harvest moon MM som du kan velge selv om du vil riste i spaken eller trykke Z knappen for og gjøre forsjellig har du jo en mulighet selv og velge.. og av og till når jeg er lei av og sitte og trykke kan det være greit og bare vifte 1cm med kontrollern for at ting skal skje....

Synes det lukter fake av den xbox kontrollerne vi har sett bilder av i denne artiklen. Og tror ikke nintendo godtar at de kopierer en kontroll så lik med tanke på at de nettopp har saksøkt nyko for deres trådløse nunchuk...

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...