EmmJay Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sony jobber etter sigende med en ny, todelt håndkontroll for Playstation 3. Les mer Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor både Sony og Microsoft ikke bare kan holde seg til de tradisjonelle kontrollerne sine?! Hvertfall ut denne generasjonen. Vi trenger vel ikke en haug av forskjellige kontroller liggende rundt om kring i leiligheten?! Nå har jeg to stk Gamecube kontrollere, en classic kontroll, to nunchucks, to wiimotes, to xbox 360 spaker, to xbox(original) spaker, og mest sansynlig ps3 med to ps3 spaker i sommer... satan. Running out of room. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 MS og Sony tar grundig feil hvis de tror at en ny kontroller vil gjøre susen i kampen mot Wii. For at det skulle blitt en suksess måtte kontrolleren ha vært med i boksen fra starten av. Håper disse ryktene er feil. Jeg håper at Sony og MS fokuserer på hardcore spillerne istedet for å gå etter Wii markedet. Jeg tror uansett det er for sent å slå Wii på dets hjemmebane. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 To-delt? Kan dei ikkje berre laga ein kontroll som sitt betre i nevane (mine..)? Gi meg ein patch som gjer at eg kan bruka 360 kontrollen min på PS3. Så blir eg veldig nøgd. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Huff. Jeg har allerede DS3 så da trenger jeg virkelig ikke noe mer. Jeg vil spille tradisjonelt, ikke noe hopping i sofaen og veive rundt med en hvit dings slik at mario-karakteren min hopper rundt slik som jeg befaler... Nuvel, design kan bli interessant å se though Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Synes det er fint Sony lager en ny kontroll. Sixaxis er jo helt grusom! Playstation-kontroller genrelt, egentlig. Håper den blir større og mer behagelig og holde i. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 For min del er Wii noe ordentlig dritt og vil alltid være det, de "revolusjonerende" håndkontrollene og dødskjedelige barnespillene kan godt forbli der de er, på Wii. Heldigvis er DualShock3 snart i hus, så da har jeg alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Enig med Erasus. Wii er no dritt. men hvis dette er riktig, at sony kommer skal komme med en "Wii-kontroll" Kommer den til å slå Wii. Sony har grafikken som wii mangler og mangle flere spill. Skyte spill.. Wii har jo bare barne spill som pokemon og mario. Liker å slappe av når jeg spiller. Ikke stå og slå rundt med en kontroll. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 De har nok problemer med den eksisterende kontrolleren. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 i 2015 har en gjenomsnittlig gamer : 20 singstar mikrofoner , for ingen funker på de andre versjonene 45 guitar hero gitarer 17 trommer , for rockband 34 har kommet ! 10 forskjellige styrekontroller. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ikke så langt unna sannheten det der Sir-Tonnes! Tror jeg har totalt 8kontrollere til Playstation, så trenger ikke akkurat flere. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 To-delt? Kan dei ikkje berre laga ein kontroll som sitt betre i nevane (mine..)? Gi meg ein patch som gjer at eg kan bruka 360 kontrollen min på PS3. Så blir eg veldig nøgd. DET hadde vore noko det..! eg begynte å tenkje på om det faktisk var mogleg. Ps3 kontrollen brukar vel bluetooth i motsetning til x360 sitt 2,4Ghz trådlause signal..så det er vel dessverre teknisk umogleg.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 i 2015 har en gjenomsnittlig gamer : 20 singstar mikrofoner , for ingen funker på de andre versjonene 45 guitar hero gitarer 17 trommer , for rockband 34 har kommet ! 10 forskjellige styrekontroller. På PC: mus og tastatur . Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Regner med at det er flere her som har en del forskjellige mus og tataturer Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 R2-L2 som sett på PS2 er eneste forandringen de trenger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg leste nettopp en kommentar fra en fyr som sa det var dårlig av Microsoft å kopiere Wii sin motion sensor kontroll.. men som jeg sa så er disse type ting nødvendige for at spillindustrien skal gå fremover. Om det er nødvendig eller om det vil selge bra er noe helt annet. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 To-delt? Kan dei ikkje berre laga ein kontroll som sitt betre i nevane (mine..)? Gi meg ein patch som gjer at eg kan bruka 360 kontrollen min på PS3. Så blir eg veldig nøgd. DET hadde vore noko det..! eg begynte å tenkje på om det faktisk var mogleg. Ps3 kontrollen brukar vel bluetooth i motsetning til x360 sitt 2,4Ghz trådlause signal..så det er vel dessverre teknisk umogleg.. Nåja, den kablede versjonen burde vel ikke være umulig å få til. I og med at den kjører standard USB og fungerer greit til PC. Evt en trådløs (IR)adapter som plugges i USB-en til konsollen (konstruert av en tredjepart selvfølgelig). Lenke til kommentar
Nator Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 DualShock 3 er perfekt. Men Wii-funksjonalitet er velkomment - i hvertfall for en tennis-fan som meg selv *Vil spille Virtua Tennis / Top Spin med en sånn kontroller* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 R2-L2 som sett på PS2 er eneste forandringen de trenger. Endene som innsiden av hendene kviler på burde vere tjukkere, det blir rett og slett for pinglete i lengden. Eg har ikkje akkurat de største hendene heller. Samt at stikkene hadde blitt flyttet slik som på 360 kontrollen, da hadde det blitt saker Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvordan kan sony bare kopiere denne gyro funksjonen uten at Nintendo setter seg på bakbeina? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg