Fruktkake Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har et problem at hvis jeg lar prosessoren stå på over flere døgn får jeg blåskjerm, eller den krasjer på en måte. Kjører 100% last på CPU/GPU kontinuerlig. Har jeg for liten spenning? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er nok for lite lufting ja.. Temp3: 127C <- Det er farlig varmt asså. Men det at CPU-usage er så høy hele tiden er heller ikke normalt. Mulig du har fått virus.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er nok for lite lufting ja.. Temp3: 127C <- Det er farlig varmt asså. Er ikke noe vits å bry seg om den tempen, 127grader sier at det ikke er en sensor tilkoblet. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Kjører Folding@Home på alle kjernene og GPU, det er derfor jeg har så høy resursbruk. Er det noen som vet hva standard spenning er på Q6600? Da kan jeg lett finne optimal spenning med en likning. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kjører Folding@Home på alle kjernene og GPU, det er derfor jeg har så høy resursbruk. Er det noen som vet hva standard spenning er på Q6600? Da kan jeg lett finne optimal spenning med en likning. Optimal spenning for en frekvens varierer fra CPU til CPU etter min erfaring, del gjerne denne ligningen med oss så vi får se om den faktisk er brukendes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå