Gå til innhold

Gratis programvare for å sette enkeltbilder sammen til film

Anbefalte innlegg

Har ein haug med bilder, som eg vil gjerne få satt i sammen til ein liten filmsnutt.

Finnes det gratis programmer for dette?

Eg har prøvd videoredigeringsprogramvaren for video kamera, men der var minste innstilling på 1 sek pr bilde, og det er litt for masse!

Edit:

Fikk streng beskjed fra ein moderator om å endre emnetittelen.

"Time lapse programvare" var vist ikkje godt nok.

Trua meg med at måtte lage meg ein ny bruker om eg skulle forsette her på forumet.

Kort tidsfrist var det også! bare 1 time... Ikkje alle som har tida å sitte bak pc'n 24/7.

Bra opplegg her nå ja. Best å følge alle regler heretter, ellerså må du på jakt etter ei ny bruker!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I ein del videoredigeringsprogram kan ein stille inn standardlengda til bilete. T.d. i Windows Moviemaker gjer ein dette under Verktøy --> Alternativ --> Bilettidslengd.

Elles finst det nok fleire program som kan gjere dette, som Virtualdub. Velg File --> Open, merk det fyrste biletet i sekvensen, pass på at Automatically load linked segments er haka av, og klikk Opne. Du endrer bilderaten (antal bilete per sekund) under Video --> Frame rate. Vil du skalere videoen kan du gå til Video --> Filters, klikke Add og leggje til filteret resize. Før du eksporterer, med File --> Save AVI, må velge ein codec for komprimering av videoen, under Video --> Compression.

Lenke til kommentar
I ein del videoredigeringsprogram kan ein stille inn standardlengda til bilete. T.d. i Windows Moviemaker gjer ein dette under Verktøy --> Alternativ --> Bilettidslengd.

Elles finst det nok fleire program som kan gjere dette, som Virtualdub. Velg File --> Open, merk det fyrste biletet i sekvensen, pass på at Automatically load linked segments er haka av, og klikk Opne. Du endrer bilderaten (antal bilete per sekund) under Video --> Frame rate. Vil du skalere videoen kan du gå til Video --> Filters, klikke Add og leggje til filteret resize. Før du eksporterer, med File --> Save AVI, må velge ein codec for komprimering av videoen, under Video --> Compression.

Prøvde Windows Movie maker, men der var det også litt for lang tid mellom kvart bilde.

Skal sjekke ut meir det.

I mellomtida har eg prøvd eit anna kamera enn 40d'n.

Nemlig mitt gamle Nikon 8800, og den har timelapse funksjonalitet innebygget.

Eit av resultata kan de sjå

. Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...