macrules Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Nå har jeg dette dilemmaet selv. :oops: Jeg har alltid kjøpt ny mac så jeg er litt usikker på hvor jeg bør lete. :o Det er en kamerat av meg som skal ha denne. Han har 5000,- Den skal brukes til enkelt hjemme-studio. (Audio) Ikke så viktig om det er stasjonær eller bærbar. Hva får man egentlig for 5000 ? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Nå har jeg dette dilemmaet selv. :oops: Jeg har alltid kjøpt ny mac så jeg er litt usikker på hvor jeg bør lete. :o Det er en kamerat av meg som skal ha denne. Han har 5000,- Den skal brukes til enkelt hjemme-studio. (Audio) Ikke så viktig om det er stasjonær eller bærbar. Hva får man egentlig for 5000 ? ? Denne brukt siden er bra for mac :-) MacBørsen Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Vet ikke hva du kan få for 5 tusen, er litt outdatet på Mac! Hadde en Macintosh Performa 6200: 8mb ram 500mb HD 75Mhz CPU 8X cdrom Mac er bra, ikke så bra for gamers da Lenke til kommentar
macrules Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Det gikk kjapt! :smile: Takker. Skal sjekke ut linkene nå. Minimums-kravet er en imac 233 mhz rev B. Denne har jeg selv brukt tidligere og fungerer greit nok til enkelt hjemmestudio. Bør jo være billig nå den? Skal se hva jeg finner. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det gikk kjapt! :smile: Takker. Skal sjekke ut linkene nå. Minimums-kravet er en imac 233 mhz rev B. Denne har jeg selv brukt tidligere og fungerer greit nok til enkelt hjemmestudio. Bør jo være billig nå den? Skal se hva jeg finner. Si fra hvordan det går! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Menner faktisk å ha sett en egen kategori til Mac på bruktmarkedet til HW.no Hva med en slik som denne da Lenke til kommentar
macrules Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Menner faktisk å ha sett en egen kategori til Mac på bruktmarkedet til HW.no Hva med en slik som denne da Så ikke ille ut den....men så var det skjerm da? Skal kikke litt før jeg bestemmer meg. Har ikke fått gjort det ikveld. Hastverk = lastverk? Gir selvfølgelig tilbakemelding om hva det blir/ble. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Bare gå inn på brukt markedet og søk..... ligger rundt 30 Annonser der Lenke til kommentar
macrules Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Bare gå inn på brukt markedet og søk.....ligger rundt 30 Annonser der Ok, takk for sparket i ræva. Bud er lagt inn. Tar dem andre linkene imorgen tenker jeg. Lenke til kommentar
ufojim Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Bærbar er vel kulest! http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/NO/...11256/_42749007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå