Bear^ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vel jeg er vel en av få som faktisk likte Eragon til tross for sin medicore skuespillere (med untak av Saphira, Brom og Durza) og filmens totalt fraværende troskap mot viktige elementer av boka men dog. Jeg leser litt rundt på nettet og finner mange rykter rundt Eldest men ingen konkret informasjon, er det noen som har hørt noe mer som jeg ikke har fått med meg? Jeg hører at det skal være meget problematisk å lage en god oppfølger siden filmen gjorde mye tvister og endringer men jeg ser ikke helt problemet utenom Raz'ac'ene som dessverre møtte sitt endelik i filmen men ikke i boken. Men Roran's avstikker kan brukes (han retunerer med katrina som han møtte på veien), Jerod kan dukke opp som "en venn" av Brom, Eragon lærer at han må retunere til Elsmere for å fortsette sin utdannelse. Så hva er folket stemt for? Er jeg ensom ridder som vil se en filmatisering av Eldest til tross for Eragons ikke fult så bra fremføring? Jeg ser på IMDB at mange av skuespillerne er oppført med datoer på filmer kun frem til 2008, deretter stopper det meget opp for mange av dem, kun et par har roller ut 2009, noe som stemmer bra med rykter om en filminnspilling i Marokko i tillegg til utgivelse i 2011 som har vært ryktet før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå