Keiseren av Grønland Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg kom nettopp til den første bossen, med bare én Ration igjen, dør jo med en gang. Hvordan søren skal jeg klare det? Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har du prøvd flere enn 1-2 ganger? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 jatta skrev: Har du prøvd flere enn 1-2 ganger? Nei, får jeg mer rations da? Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ramius skrev: jatta skrev: Har du prøvd flere enn 1-2 ganger? Nei, får jeg mer rations da? Hehe! Classic! Lenke til kommentar
jatta Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Husker ikke helt. Du finner vell 1 eller 2. Men det skal holde fint med 1. Så lenge du holder god avstand og passer på å skyte missilene hun sender mot deg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Prøv heller uten koder selv om du kommer til å slite . Du kommer ikke til å ha samme følelse hvis du bruker koder som hvis du greier bossen etter mye slit. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Xbox-PS2 skrev: Ramius skrev: jatta skrev: Har du prøvd flere enn 1-2 ganger? Nei, får jeg mer rations da? Hehe! Classic! Classic ja! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det ligger en Regain på et av bordene, (gir full health/psyche). Bare kjøp noen RPG-ammo av Drebin og fyr løs, du finner henne med Solid Eye's night vision som en diger hvit flekk. Svevebombene som kommer mot deg løper du bare i fra. Når hun gjemmer seg, ser du bare etter henne igjen med nightr vision. Ganske enkel, egentlig. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 One question.. Hvordan endte du opp med kun 1 ration? Spilte på den nest vanskeligste vanskelighetsgraden og endte opp med en del ration før jeg møtte bossen. Men det skal gå fint an å kicke assen på 1 bossen med kun 1 ration også. Spill smart. Legg deg ned på gulvet la camoen tilpasse seg så er du godt gjemt. Så fyrer du løs på bossen, hun kommer til å ha vankeligehter med å se deg, mens du jakter på henne. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Så kamuflasje virker mot henne? Jeg trodde hun hadde et slags robotsyn som så varme osv. Jeg endte opp med 1 ration fordi jeg deltok og krigen på hele det brettet, ganske gøy faktisk. Gikk rundt å ristet på alle soldatene etterpå, men de slapp bare ammunisjon. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ramius skrev: jatta skrev: Har du prøvd flere enn 1-2 ganger? Nei, får jeg mer rations da? Vis skjult innhold Srsly? Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ramius skrev: jatta skrev: Har du prøvd flere enn 1-2 ganger? Nei, får jeg mer rations da? Make sticky plz! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Yayyyyyyyyyyh, jeg klarte det !!! Fjerde forsøk lol. Kojima kan dette med å lage skumle bosser. Jeg fant et sted som ga meg 90% kamuflasje, og sto der til helsa var på topp etter hver gang jeg hadde skutt hun. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ahhahahah Laughing Octopus er den letteste bossen av B&B folka. XD Haha, genial quote den oppå der ;p Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Greier du deg ikke uten koder? Endret 16. juni 2008 av langkaas Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Birkin skrev: ahhahahah Laughing Octopus er den letteste bossen av B&B folka. XD Haha, genial quote den oppå der ;p Synes de to siste var lettest! Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Praying Mantis er pisslett når du veit hva du skal gjøre. Trodde det var en typisk "skyt dokka, så bossen som nå er sårbar", men det funka ikke så skjøt bare dokka til han falt av XD Crying Wolf er igrunn, for min del, den vanskeligste av de. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 langkaas skrev: Greier du deg ikke uten koder? Gjorde jo nettopp det jo. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ramius skrev: langkaas skrev: Greier du deg ikke uten koder? Gjorde jo nettopp det jo. Lykke til med å gjennomføre resten av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå