kevinedomm Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei! Reiser til USA fredag, og tenkte at det hadde vært lurt å ordne med reiseforsikring litt kvikt. Noen selskap som anbefales? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Europeiske har jeg hørt er best, ut ifra tester jeg har sett. Er selv gjensidige kunde da jeg får gode priser fra dem. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Så lenge du ikke har noen spesielle behov så fungere Europeiske fint til en slik tur. God tur - og håper du ikke får bruk for forsikringen din! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Europeiske funker veldig bra. Ble skikkelig syk på ferie i USA forrige sommer, var på sykehuset i 3 netter og regninga ble på rundt 25 000. Europeiske fiksa alt ^-^ Endret 19. juni 2008 av Kuroi-Neko Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Gouda er virkelig ikke bra. Fikk regning på 35 000 på sykehus i USA og måtte først betalte alt selv, deretter sende regning til dem. Lenke til kommentar
gardkarlsen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hei Jeg pleier å betale selve flyreisen med et kredittkort. Mange av kredittkortene har nå reiseforsikring inkludert. Så det kan være et tips til neste gang du skal på tur :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå