Gå til innhold

Asus A7N8X - Deluxe eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MR SPARKLE: Bytt ut den der skrangle kjerra av en STØYOTA, men en skikkelig bil, NISSAN SKYLINE!!!!

 

Men litt on-topic, Asus A7N8X takkler alt fra 100 mhz til 200 mhz uten problem, og 250 er mulig med heavy modding!! Altså, en t-bird går vel på 133, viss jeg ikke bommer helt? Nye XP`er går på 166, men XP`en min som egentlig er en 133, funker strålende på 203mhz FSB!! 406 MHZ EFFEKTIV DDR, det gir minne båndbredde d!!

 

OG GÅR FOR DELUXE!! Ikke tenk tanken på den uten, du kommmer til å hate deg selv. Deluxe har sjefs lyd!! Soundstorm!!!, med digital utgang!

Lenke til kommentar
MR SPARKLE: Bytt ut den der skrangle kjerra av en STØYOTA, men en skikkelig bil, NISSAN SKYLINE!!!!

 

Men litt on-topic, Asus A7N8X takkler alt fra 100 mhz til 200 mhz uten problem, og 250 er mulig med heavy modding!! Altså, en t-bird går vel på 133, viss jeg ikke bommer helt? Nye XP`er går på 166, men XP`en min som egentlig er en 133, funker strålende på 203mhz FSB!! 406 MHZ EFFEKTIV DDR, det gir minne båndbredde d!!

 

OG GÅR FOR DELUXE!! Ikke tenk tanken på den uten, du kommmer til å hate deg selv. Deluxe har sjefs lyd!! Soundstorm!!!, med digital utgang!

Må innrømme at lyden til deluxe er SUPA DUPA, mens vanlig duger!

Lenke til kommentar

DEN ER FOR GROV! INGEN, jeg mener INGEN rakker ned på Supra! Hva er det for et kallenavn forresten? Støyota? Hvis du vil ha en bil uten heftig lyd under panseret, kan jeg anbefale en Volvo 240 eller lignende :p

 

Men tilbake til saken:

Takk for svar, det har vært til stor hjelp :wink:

Lenke til kommentar

Hei igjen Iceman.. Hva er dette med "Tom88" da? Og hvor er avataren? Jeg kan sikkert lære deg hvordan man legger til en :D

 

Kawasaki-volvoen er fin den, men du er ikke seriøs når du sier at den er finere enn supraen? (800Hk++) Tror den griser volvoen passe heftig :wink:

Blir det noe PC på deg snart eller? :woot:

Lenke til kommentar

Mr.Sparkle:

 

Parkerer du bak treet? Har du asfaltert rundt treet? Jeg bare tenker på det uungåelige faktum at bilen din er temmelig lav under. Hadde vært kjedelig å stå bom fast på en rot eller noe bak treet ditt.

 

Jeg har bestandig hatt et godt øye til supra. Kjørte en selv med 230hk, men det blir litt lite i en så stor bil... Greit nok med 225/245 forran/bak. Da er det GO CARTING!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...