Gå til innhold

Enda en "nye øreproppe" thread...

Anbefalte innlegg

Leter da selvfølgelig etter nye propper etter som jeg nå mistet medium proppen til cx300'ene mine. I tillegg så tenkte jeg at min "soon to be" nye mp3spiller hadde trengt en ny venn. (cowon d2)

q-JAYS har fått endel skryt her og på anythingbutipod.com. MEN det eneste stedet jeg fant for å kjøpe de (www.ultimateears.com) måtte jeg betale 79,99 USD for selve proppene, (som absolutt ikke er galt) men en tillegg på 70 i frakt og sikkert noe tillegg for å få den inn i landet.

Crossroads MylarOne x3i derimot er gratis frakt og ikke noe for å få den inn i landet! Og koster faktisk 57USD som da blir en god del billigere.

- q-JAYS frister mest, men med mindre det finnes et billigere sted (eller billiger måte) å få tak i den på så blir det mindre aktuelt. Noen som vet noe?

En ting til; når jeg er inne å ser på x3i'en på jabens hjemme side. HER. så står det kun x3, altså uten "i'en". Er det fortsatt x3i'en det er snakk om? evt. hva er forskjellen?

Endret av mongoliat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

x3i er nye utgaven av x3. De er bare for late til å oppdatere hjemmesiden, du får nye versjonen om du bestiller

Skjønner ikke hvor du finner q-jays på ultimate ears sine sider, sikker på det ikke er metro.fi 2 du har sett?

Lenke til kommentar
x3i er nye utgaven av x3. De er bare for late til å oppdatere hjemmesiden, du får nye versjonen om du bestiller

Skjønner ikke hvor du finner q-jays på ultimate ears sine sider, sikker på det ikke er metro.fi 2 du har sett?

Ah... Godt å vite. =)

Jeg har blingsa endel kan du sei... :s

Fant de nå på jays.se. Der ble det noe billigere. Men produktet koster nå 137USD + 11USD i frakt. Og kanskje noe for å få den over grensa.

800kr ble litt mye for et sett med øreplugger.

Kunne jo ha bestilt det som er for 90USD. Men jeg bare tok x3i'en jeg... Bestilte den nå, så er spent på når den kommer. :)

Okey, takk igjen Captein for å ha retta floken min. :) Kunne ha endt med at jeg hadde bestilt HELT feil. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Kjøpte meg nye ørepropper selv, fikk dem i dag. Sennheiser CX400, grei kjapp oppgradering fra CX300

Lenke til kommentar

Akkurat bestilt et sett ultimate ears 4 bare for å finne ut hvorfor ingen på hele internett med unntak av iLounge har skrevet et pip om dem. Mangler vel kun et par-tre sett nå før jeg kan skrive gruppeanmeldelse av lowfisjiktet i IEM verdenen (om man regner SE210 som lowfi, vel og merke. JEG synes de passer inn der.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...