Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gilera RcR høytalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis noen hadde godde go sett på den linken og sjekka om de funker, og gitt meg litt info om hvrdan man gjør det.

Setter pris på litt hjelp :D

Om forsterkeren i høtalerne dine kjører på 12 volt (se på omformeren) så skal det gå an å bare koble ledningen som går mellom høytalerene og omformeren direkte på batteriet i scooteren, og bruke vanlig stereoplugg til en lydkilde (iPod, mp3-spiller)..

Lenke til kommentar
hvis noen hadde godde go sett på den linken og sjekka om de funker, og gitt meg litt info om hvrdan man gjør det.

Om forsterkeren i høtalerne dine kjører på 12 volt (se på omformeren) så skal det gå an å bare koble ledningen som går mellom høytalerene og omformeren direkte på batteriet i scooteren, og bruke vanlig stereoplugg til en lydkilde (iPod, mp3-spiller)..

det er en moped :p

Lenke til kommentar

Om forsterkeren i høyttalerne dine kjører på 12 volt (se på omformeren) så skal det gå an å bare koble ledningen som går mellom høyttalere og omformeren direkte på batteriet i scooteren, og bruke vanlig stereoplugg til en lydkilde (iPod, mp3-spiller)..

det er en moped :p

Ok, om du ikke har en dynamo/et batteri, må du isåfall sette inn et batteri.. :p

Hvorfor vil du ha stereo på mopeden egentlig? link til youtubevideo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...