SprengeMobil Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Elton John - I’ve Been Loving You 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Nå hører vi to på: Bring It Home To Me - The Merseybeats 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Diana Ross - Upside Down 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Nå hører vi to på: So How Come - The Merseybeats 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Kristian Kristensen - Kan du lære mæ? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Lukas Graham - 7 Years 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Håndhilste på denne karen for noen år siden på Hamar 🙂 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Leander - Sier litt om deg 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Nå hører vi to på: Wishin` and Hopin` - The Merseybeats 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nå hører vi to på: Wishin` and Hopin` - The Merseybeats Sabla dårlig gjort å ikke kommentere mer når jeg gjør mitt beste for å flørte atså! 😉 Men jeg kjenner ei irsk jente i Canada som elsker denne låta! 🙂 Endret 2 timer siden av trn100 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Christopher Cross - Arthur’s Theme (Best That You Can Do) 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden SprengeMobil skrev (9 minutter siden): Christopher Cross - Arthur’s Theme (Best That You Can Do) En annen genial tittel låt, fra Bagdad Cafe! 🙂 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Kveldens siste fra min side 🙂 Ha en god helg alle! 🙂 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Anna Lille - Deathbed 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden trn100 skrev (1 time siden): Sabla dårlig gjort å ikke kommentere mer når jeg gjør mitt beste for å flørte atså! 😉 Men jeg kjenner ei irsk jente i Canada som elsker denne låta! 🙂 Vi synes at dette er en fantastisk låt, vi har vært litt opptatte i kveld. Så derfor har vi ikke kommentert så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå