trn100 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Det fantatiske her er jo at ingen egentlig vet hvem noen er, og at det egentlig ikke betyr noe? 🙂 Men at vi faktisk kan være glad i hverandre og savne noe når man er et annet sted... Når det er sagt og tenkt over håper jeg i det lengste at minst en av dere her her er av hunkjønn da, men klager ikke altså! 😉 "Baby, can I hold you tonight? Maybe if I told you the right words Ooh, at the right time you'd be mine You'd be mine..." 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Det fantatiske her er jo at ingen egentlig vet hvem noen er, og at det egentlig ikke betyr noe? 🙂 Men at vi faktisk kan være glad i hverandre og savne noe når man er et annet sted... Når det er sagt og tenkt over håper jeg i det lengste at minst en av dere her her er av hunkjønn da, men klager ikke altså! 😉 "Baby, can I hold you tonight? Maybe if I told you the right words Ooh, at the right time you'd be mine You'd be mine..." 😉 Vi er helt enige med deg der.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Nå hører vi to på: Jeff`s Boogie - The Yardbirds 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi er helt enige med deg der.♥️♥️ Det er i alle fall som et godt sted å dele musikk = tanker, for det henger sammen ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Det er i alle fall som et godt sted å dele musikk = tanker, for det henger sammen ❤️ Det synes vi også.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Nå hører vi to på: The Nazz Are Blue - The Yardbirds 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Nå hører vi to på: Smokestack Lightning - The Yardbirds 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Sove riktig godt og ha en super helg alle! ❤️ We are not playing by the rules, are we? 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar trn100 skrev (1 minutt siden): Sove riktig godt og ha en super helg alle! ❤️ We are not playing by the rules, are we? 😉 Tusen Takk, vi ønsker deg en God Natt og en Fin Fredag og en God Helg vår gode venn @trn100♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Nå hører vi to på: Drinking Muddy Water - The Yardbirds 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Nå hører vi to på: Psycho Daisies - The Yardbirds 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Fordi vi trenger noe vakkert! ❤️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Bruce Springsteen - Born in the U.S.A. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar (endret) Edit: Beklager dobbelpost Endret 14. februar av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Nå hører vi to på: Little Games - The Yardbirds 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Aerosmith - I Don’t Want to Miss a Thing 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Cock Robin - Just Around the Corner 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå