Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden trn100 skrev (5 minutter siden): Ønsker dere en aldeles fortsatt fantastisk god kveld og natt etterhvert ikke minst en god dag i morgen! 🙂 God klem til dere! Pass på dere selv og hverandre! ❤️ Tusen Takk, vi ønsker deg en godnatt og en finhelg vår gode venn @trn100♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Nå hører vi to på Rastaman Live Up med Bob Marley Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, vi ønsker deg en godnatt og en finhelg vår gode venn @trn100♥️♥️ Gode dere ❤️ "Det e svart novembar, havet knuse mot strand Ein forliste drøm fra et sommargrønt land. Men eg huske ennå vakre Mary McKear, Longt vest i Tir n'a Noir Va du drøm? Va du te? Va du hud? Va du blod? Eg kan hørra deg le. Eg kan huska eg lo. Bakom horisontar, Så forvitra og glir E du mi, Mi Mary McKear. Når min rustne kropp går i bakkane tungt Hørr'eg nåken hviska bakom vintrane ungt: Kom tebage, venn, ifra kneipar og svir. Kom igjen te Tir n'a Noir. Kom te hud. Kom te sinn ifra alt så e grått. Eg ska stryga ditt kinn, gjera blikket ditt blått. For bak horisontar, Så forvitra og glir E eg di, Di Mary McKear. Så når kvelden komme og eg stilt går ombord, Og min livbåt blir låra i seks fot med jord, Seil' eg vest i havet te Mary McKear i Det grønna Tir n'a Noir. Te drøm og te kinn og ein himmel av trøst Kor allting e sinn og eg hørre di røst: Horisontar fins ikkje. Alt du tar på forblir Eg e di, Di Mary McKear." 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden trn100 skrev (2 minutter siden): Gode dere ❤️ "Det e svart novembar, havet knuse mot strand Ein forliste drøm fra et sommargrønt land. Men eg huske ennå vakre Mary McKear, Longt vest i Tir n'a Noir Va du drøm? Va du te? Va du hud? Va du blod? Eg kan hørra deg le. Eg kan huska eg lo. Bakom horisontar, Så forvitra og glir E du mi, Mi Mary McKear. Når min rustne kropp går i bakkane tungt Hørr'eg nåken hviska bakom vintrane ungt: Kom tebage, venn, ifra kneipar og svir. Kom igjen te Tir n'a Noir. Kom te hud. Kom te sinn ifra alt så e grått. Eg ska stryga ditt kinn, gjera blikket ditt blått. For bak horisontar, Så forvitra og glir E eg di, Di Mary McKear. Så når kvelden komme og eg stilt går ombord, Og min livbåt blir låra i seks fot med jord, Seil' eg vest i havet te Mary McKear i Det grønna Tir n'a Noir. Te drøm og te kinn og ein himmel av trøst Kor allting e sinn og eg hørre di røst: Horisontar fins ikkje. Alt du tar på forblir Eg e di, Di Mary McKear." Vi synes at dette er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Nå hører vi to på Positive Vibration med Bob Marley 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nå hører vi to på Crazy Baldhead med Bob Marley 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nå hører vi to på Trenchtown Rock med Bob Marley Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Nå hører vi to på Pimper`s Paradise med Bob Marley 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Guess I don't have that power 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 51 minutter siden Del Skrevet 51 minutter siden Nå hører vi to på Bend Down Low med Bob Marley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå