Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Nå hører vi to på The Rocker med Thin Lizzy Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli trn100 skrev (10 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Nå hører vi to på Parsienne Walkways med Thin Lizzy 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️♥️♥️ Uansett hvor mange roser dere får skulle dere hatt mange fler! ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli trn100 skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene har John Lennon som en av våre 4 favorittartister, de andre 3 favorittartistene våre er Paul McCartney, George Harrison & Ringo Starr.♥️♥️♥️♥️ Og favorittbandet vårt er The Beatles.♥️♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli trn100 skrev (4 minutter siden): Uansett hvor mange roser dere får skulle dere hatt mange fler! ❤️ 💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Nå hører vi to på Black Rose med Thin Lizzy 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli trn100 skrev (5 minutter siden): Uansett hvor mange roser dere får skulle dere hatt mange fler! ❤️ Enig!💚💚 Blind Guardian - Valhalla 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Entern skrev (Akkurat nå): Enig!💚💚 Blind Guardian - Valhalla 💚💚 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Nå hører vi to på Renegade med Thin Lizzy 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli trn100 skrev (Akkurat nå): 🍀🍀☘️☘️💚💚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Nå hører vi to på Clifton Grange Hotel med Thin Lizzy Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Entern skrev (3 minutter siden): Enig!💚💚 Blind Guardian - Valhalla Og jeg har lyst til å si hvorfor også! Jeg har ALDRI møtt noen noen som BARE er GODE, og jeg har levd noen år! Som ikke er uenige eller krangler, som ønsker det beste for alle, oppmuntrer og støtter der de kan til tross egne utfordringer, eller kanskje akkurat derfor... Jeg er virkelig Amazed alstå, hver gang! Dere gjør verden til et bedre sted! ❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå