trn100 Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Faktisk veldig god låt! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på Esccapade med Janet Jackson 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på Go Deep med Janet Jackson 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nå hører vi to på Go Deep med Janet Jackson Hvordan hører dere på musikk uten YouTube da? Har noen disker her med 7-800.000 låter, men YouTube er en utrolig kilde altså! 🙂 Håper dere kommer dere dit etter hvert! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på Come Back To Me med Janet Jackson Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli trn100 skrev (2 minutter siden): Hvordan hører dere på musikk uten YouTube da? Har noen disker her med 7-800.000 låter, men YouTube er en utrolig kilde altså! 🙂 Håper dere kommer dere dit etter hvert! 🙂 Cassidy Tvillingene hører på musikk på radio og vinylplater for det meste, og så hører vi også på CD-plater og kassetter.😊😊 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene hører på musikk på radio og vinylplater for det meste, og så hører vi også på CD-plater og kassetter.😊😊 Ga bort alle mine CDer for noen år siden jeg! Men det viktigste er at man har musikken i seg da! 🙂 Endret 13. juli av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli trn100 skrev (4 minutter siden): Ga bort alle mine CDer for noen år siden jeg! Men det viktigste er at man har musikken i seg da! 🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på Made For Now med Janet Jackson 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på All Nite med Janet Jackson 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Ev av de første platene jeg fikk fra mitt medlemskap i SMC var filmusikken til Saturday Night Fever med BeeGees. Mye har skjedd siden den gangen, og dette var vel den siste låta de alle var med på? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på Black Cat med Janet Jackson 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på State of The World med Janet Jackson 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juli Rapporter Del Skrevet 13. juli Nå hører vi to på That`s The Way Love Goes med Janet Jackson 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå