Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trn100 skrev (1 minutt siden):

Spør fordi jeg synes det er synd altså, og jeg vil gjerne invitere dere til YT hvis dere har lyst?

Cassidy Tvillingene har et litt tregt internett hos oss, så hvis vi skal inn på YouTube så stopper det ofte opp. Så derfor synes vi at det kan bli litt irriterende i lengden. Så derfor er vi ikke noe særlig på YouTube.😊😊

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har et litt tregt internett hos oss, så hvis vi skal inn på YouTube så stopper det ofte opp. Så derfor synes vi at det kan bli litt irriterende i lengden. Så derfor er vi ikke noe særlig på YouTube.😊😊

Hva slags internett har dere?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (4 minutter siden):

Vet ikke helt hvordan det kan gjøres enda, men det skal være mulig, og da slipper dere all reklame og sånt tull?

 

trn100 skrev (3 minutter siden):

Hva slags internett har dere?

Cassidy Tvillingene har mobilt bredbånd fra Telenor, vi har ofte ringt inn å kranglet med Telenor, men de finner aldri ut hva som er feilen eller grunnen til at nettet vårt er tregt.👨‍🦰👩‍🦰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

 

Cassidy Tvillingene har mobilt bredbånd fra Telenor, vi har ofte ringt inn å kranglet med Telenor, men de finner aldri ut hva som er feilen eller grunnen til at nettet vårt er tregt.👨‍🦰👩‍🦰

Hadde det en stund og det funket ikke så verst hos meg, men det kommer selvsagt også an på hvor i landet man bor. Er det like dårlig om dere plugger dere rett inn i Telenor boksen eller kan det være noe trådløst internt som ikke er optimalt?

Ellers er det ganske typisk at Telenor ALDRI har feil! :-(

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (2 minutter siden):

Hadde det en stund og det funket ikke så verst hos meg, men det kommer selvsagt også an på hvor i landet man bor. Er det like dårlig om dere plugger dere rett inn i Telenor boksen eller kan det være noe trådløst internt som ikke er optimalt?

Ellers er det ganske typisk at Telenor ALDRI har feil! 😞

Cassidy Tvillingene har problemer med nettet både trådløst og når vi er plugget til modemet.👨‍🦰👩‍🦰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...