Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Nå hører vi to på Slow Down med Irene Cara 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Nå hører vi to på Be Your Number One med Irene Cara 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Nå hører vi to på Now That It`s Over med Irene Cara 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Yakamaru skrev (7 minutter siden): Jeg er nok den eneste i verden som ikke har Spotify, men fant den et annet sted! 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Just now, trn100 said: Jeg er nok den eneste i verden som ikke har Spotify, men fant den et annet sted! 🙂 Awww. Vel, kan sikkert finne en Youtube link også hvis det er ønskelig for hva nå enn jeg driver og hører på. Er ikke noe problem sånn sett for meg. 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Yakamaru skrev (Akkurat nå): Awww. Vel, kan sikkert finne en Youtube link også hvis det er ønskelig for hva nå enn jeg driver og hører på. Er ikke noe problem sånn sett for meg. Det meste finnes jo der, og jeg digger å se bildene til musikken også da det ofte endrer hele låta 🙂 Denne låta f.eks. hadde aldri blitt den samme, for meg, uten bildene... 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Selv her hvor låta og filmen egentlig ikke hører sammen, så blir det en ny dimensjon? 1 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni 11 minutes ago, trn100 said: Det meste finnes jo der, og jeg digger å se bildene til musikken også da det ofte endrer hele låta 🙂 Denne låta f.eks. hadde aldri blitt den samme, for meg, uten bildene... Ye, sant det. xD Liker denna. Er ikke all musikk som har egen musikkvideo, men er alltids morsomt å se hva folk lager. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Nå hører vi to på Stuck On You med Lionel Richie 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Nå hører vi to på Stuck On You med Lionel Richie Ditto! ❤️ Men fra spøk til alvor, dere kjenner denne filmen også? 🙂 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Pass på dere selv og hverandre og ha en aldeles strålende helg! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Nå hører vi to på Say You Say Me med Lionel Richie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå